Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد:

سودآوری رکن اصلی فعالیت های شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۲۰ | کد خبر: CP- ۲۵۱۵ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: فعالیت های شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا حتما باید اقتصادی و سودآور باشد و از فرصت های اقتصادی موجود در گروه سایپا، استفاده بهینه براساس منطق و قانون صورت گیرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق گفت: همواره اعتقادم این است که کارکنان، بزرگترین سرمایه در گروه خودروسازی سایپا هستند و طی یکسال گذشته هر برنامه ای را که به مدیران، معاونان، مسئولین، کارکنان و کارگران سایپا واگذار کردیم واقعا با جان و دل انجام دادند و بهتر از آن شرایطی که من و یا هیئت مدیره تصور می کردیم، کارهای محوله به نحو احسن انجام شده است و این نشان از دانش بسیار بالا و همیت سازمانی بسیار خوب در مجموعه گروه سایپا است و من طی 30 سال فعالیتم این همیت سازمانی و علاقه وافر به سازمان و آینده آن را ندیده بودم.

جمالی که در جمع کارکنان و نمایندگان آنان در مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه گذاری کارکنان سخن می گفت، اظهار داشت: همه کارکنان سایپا، سازمان را متعلق به خود و مثل خانه خودشان می دانند و از اینکه این دلبستگی به سازمان را ظرف یک سال اینگونه در من ایجاد کردید، از همه شما تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: بیشترین جلسات و وقت و هماهنگی ام را با مدیریت شرکت سرمایه گذاری کارکنان و اعضای هیئت مدیره آن داشته ام و احساس می کنم که برنامه های خوبی را شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا برای آینده این شرکت تدارک دیده است و من هم متعهد شدم چرا که این شرکت پتانسیل بسیار خوبی برای ایجاد سودآوری دارد.
جمالی یادآور شد: قبل از اینکه در سایپا حضور یابم یکی از دغدغه های مسولین کشور خصوصا جناب آقای وزیر صنعت معدن و تجارت، بحث بدهی سایپا بابت مطالبات و خسارات وارده به کارکنان بود که خوشبختانه با برنامه ریزی خوب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کارکنان و اتفاقات خوبی که رقم خورد، علاوه بر اینکه سرمایه این شرکت نزدیک به دو برابر شد، بدهی آن نیز به یک سوم مبلغ اولیه کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی را هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کارکنان تدارک دیدند و نقل و انتقالات سهام خوبی در حال اتفاق افتادن است و منافع جدیدی برای گروه کارکنان سایپا در مجموعه ایجاد خواهد شد و امیدوارم با روندی که در مجموعه ایجاد شده در سال آینده این بدهی حذف شود..

مدیرعامل گروه سایپا گفت: امیدوارم طی چند سالی که برنامه ریزی کردیم شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا به یکی از برندهای خوب و شرکت های سرمایه گذاری موفق کشور تبدیل شود و پشتوانه ای برای آینده همه همکاران عزیزم در گروه سایپا باشد.

وی با تاکید بر این که فعالیت های شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا حتما باید یک پس انداز و یک سپرده ای برای آینده همکارانم در سایپا باشد،گفت: این مجموعه علاوه بر اینکه متعلق به سایپا است متعلق به تک تک کارکنان گروه سایپا است و امیدوارم که با ایده ها و نظرات خوب کارکنان و با پیگیری هایی که خواهیم کرد، آینده بسیار خوبی هم برای سایپا و هم برای مجموعه سرمایه گذاری کارکنان سایپا با هم رقم بزنیم.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سودآوری رکن اصلی فعالیت های شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است