Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر عامل زامیاد عنوان کرد:

تعامل با برند های معتبر خودروسازی موجب ارتقاء محصول می شود

شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۴:۳۲ | کد خبر: CP- ۲۳۰۶ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مدیر عامل شرکت زامیاد با اشاره به برگزاری چهارمین همایش صنعت خودرو ایران گفت: حضور برند های معتبر قطعه سازی و خودروسازان جهانی در این همایش و همکاری آنها با صنعت خودرو ایران عاملی مهم در ارتقاء کیفیت و توسعه محصول خودروسازان داخلی است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، فریدون حمیدی در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین همایش صنعت خودرو ایران که از 24 تا 25 بهمن ماه در تهران برگزار شد گفت: شاخص پیشرفت و توسعه اقتصادی در هر کشور منوط به رشد صنعتی و بخصوص صنایع خودروسازی آن کشور است؛ از اینرو در دنیای امروز ارزش افزوده بازار خودروسازی و صنایع عظیم وابسته به آن بخش بزرگی از اقتصاد کشورها را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل شرکت زامیاد به مزیت های مهم برگزاری این همایش اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری این همایش ها در حوزه صنعت خودرو می تواند منجر به ایجاد شبکه ای قدرتمند میان خودروسازان، و نیز توانمند سازی نیرو های متخصص و ماهر در تمام حوزه ها گردد که در نتیجه در موضوعات کیفیت، تنوع محصولات و قیمت، فضای رقابتی در صنعت خودروسازی کشور ایجاد شود.
وی با اشاره به دیگر مزیت های همایش صنعت خودرو گفت: قرارداد تولید مشارکتی، افزایش کیفیت خودروهای ساخت داخل، بالابردن سطح توانایی، انتقال دانش فنی و افزایش نیروی کار متخصص از دیگر مزیت های برگزاری این همایش است، که می تواند آینده روشنی برای صنعت خودرو در ایران ترسیم نماید.
حمیدی، در خصوص تاثیر دوره پیشین همایش صنعت خودرو بر برنامه های توسعه ای محصول شرکت زامیاد گفت: پس از برگزاری سومین همایش صنعت خودرو، ارتباط بهتری بین قطعه سازان و خودروسازان جهانی با شرکت های داخلی صورت گرفت، به طوریکه شرکت زامیاد در راستای برنامه های توسعه ای گروه خودروسازی سایپا در دوره پسابرجام توانست با برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه، خودروهای روز اروپا را با همکاری شرکت ایویکو ایتالیا تولید و عرضه نماید.

مدیر عامل شرکت زامیاد در خاتمه با ابراز امیدواری در خصوص آینده صنعت خودروسازی کشور گفت: صنعت خودروسازی ایران با توجه به افق 1404 برنامه توسعه کشور نیازمند به روز رسانی دانش فنی و تعامل بیشتر با خودروسازان بزرگ دنیاست؛ لذا توجه به پتانسیل موجود در این چنین همایش هایی، تحقق اهداف صنعت خودروسازی و در نهایت رشد و بالندگی اقتصاد را موجب می شود.

وی در پایان گفت : حضور برند های معتبر قطعه سازی و خودروسازان جهانی در این همایش و همکاری آنها با صنعت خودرو ایران عاملی مهم در ارتقاء کیفیت و توسعه محصول خودروسازان داخلی است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تعامل با برند های معتبر خودروسازی موجب ارتقاء محصول می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است