Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
قائم مقام ولوو تراکس:

کامیون ولوو با همکاری رنا ارتقاء می یابد

دوشنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۴:۴۳ | کد خبر: CP- ۲۱۸۰ | سرویس: سایپا
کارپرس:
قائم مقام ارشد مدیرعامل ولوو تراکس به همراه تیمی عالی رتبه متشکل از مدیران ولوو تراکس در خاورمیانه و شمال آفریقا از شرکت رنا بازدید کردند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، ‏خانم هلنا ملکیوست قائم مقام ارشد مدیرعامل ولوو تراکس در بازدید از شرکت خدمات فنی رنا، ضمن تمجید از فعالیت های این شرکت در دوران تحریم گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در دوران تحریم، شرکت خدمات فنی رنا توانسته از نظر کمی و کیفی نمایندگی های تعمیرات مجاز ولوو را در سطح مطلوب و قابل قبولی حفظ نماید. البته در برخی از نمایندگی ها کاستی هایی وجود دارد که با توجه به اقدامات اصلاحی تعریف شده و با نگاه حمایتی بدنبال افزایش کیفیت خدمات در این نمایندگی ها هستیم.

قائم مقام ارشد مدیرعامل ولوو تراکس ضمن اشاره به برنامه های ولوو در ایران گفت: با رفع تحریم ها‎‎، زمان کاری رسیده که مشتریان از ما انتظار دارند و به کمک شرکایمان سایپا دیزل و رنا می توانیم دوباره به بازار ایران بازگردیم و برای مشتریانمان ارزش آفرینی کنیم.

وی افزود: باید خودمان را در جای مشتریانمان قرار دهیم و متوجه باشیم که برای آنها چه چیزهایی ارزشمند است تا بتوانیم آنها را به موفقیت برسانیم. شرکت خدمات فنی رنا پتانسیل بسیار بالایی برای بهبود و رونق بخشیدن به کسب و کارمان دارد.

ملکیوست با بیان اینکه ولوو بدنبال حضور مجدد در بازار ایران است افزود: مهمترین مورد این است که با حضور در کنار مشتریانمان بدنبال این هستیم که کامیون ولوو را برای آنها یک محصول رویایی بسازیم. ما باید موفقیت مشتریانمان را تا آنجا که می توانیم تضمین نمائیم. برای همین ارائه قطعات و سرویس در هر کجا که مشتریانمان نیاز دارند بسیار اهمیت دارد تا آنها هم بتوانند به کسب کار خود بپردازند.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کامیون ولوو با همکاری رنا ارتقاء می یابد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است