Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
فرماندار علی آباد کتول خبر داد:

نقش آفرینی نیسان زامیاد در کشاورزی استان گلستان

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۴:۱۷ | کد خبر: CP- ۲۱۴۲ | سرویس: سایپا
کارپرس:
تجری مفرد گفت: با توجه به انجام کشاورزی در این استان خودرو نیسان زامیاد از گروه سایپا در مدت زمانی بسیار طولانی مورد قبول و استفاده مردم این استان قرار گرفته است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در بازدید از غرفه گروه سایپا در هفتمین نمایشگاه خودرو تجهیزات و قطعات یدکی گرگان گفت:سایپا یکی از شرکتهای خودروساز کشور است که از دیرباز محصولات این گروه در استان گلستان مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

وی افزود: حضور سایپا در هفتمین نمایشگاه خودرو و قطعات گرگان و عرضه محصولاتش نشان از توان بالای رقابت پذیری این گروه خودروساز با سایر خودروسازان داخلی و خارجی را دارد..

تجری مفرد با اشاره به مبحث اقتصاد مقاومتی که بارها از سوی رهبری مورد تاکید قرار گرفته گفت:با توجه به ظرفیت های موجود در صنعت خودروسازی کشور مردم علاقمند به خرید محصولات داخلی هستند و خودروسازان داخلی نیز با ایجاد شراکت با شرکت های مطرح جهانی دانش روز این صنعت را کسب و در جهت تولید خودروهای جدید ایمن و با کیفیت مطلوب تلاش می کنند.

وی افزود:خوشبختانه سایپا با دارا بودن قدمت نزدیک به 50 سال در این حوزه کارهای مثبتی انجام داده و همراه با تکنولوژی روز دنیا سطح کیفی محصولات خود را بهبود داده است و بر همین اساس مردم نیز به آن اطمینان و اعتماد دارند.

فرماندار علی آباد کتول ضمن تقدیر از مدیریت ارشد گروه سایپا گفت: گروه سایپا قطعا با پشتوانه این اعتماد مردم در جهت ایجاد رضایت مندی و افزایش کیفی محصولات گام برخواهد داشت و مدیرعامل سایپا نیز تا کنون در این خصوص راهبری مناسبی داشته است.

تجری مفرد ضمن تقدیر از حضور گروه سایپا در نمایشگاه گرگان گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو در استان برای صنعت و اقتصاد آن استانی تاثیرگذار است و حضور سایپا در این نمایشگاه نشان از رقابت پذیری این گروه خودروساز با سایر خودروسازان داخلی و خارجی است.
وی در خصوص خودرو آریو که مورد استفاده در ناوگان تاکسی رانی کشور قرار گرفته گفت: یکی از سیاست های دولت تجهیز ناوگان عمومی حمل و نقل در جهت افزایش رفاه عمومی مردم است و بنده هم به عنوان نماینده دولت همین نگاه را دنبال خواهم کرد.

فرماندار علی آباد کتول گفت:با توجه به امکانات و شرایط مناسب خودرو آریو قطعا با شهردار و رییس سازمان تاکسیرانی شهر علی آبادکتول صحبت خواهم کرد تا بتوانیم از این خودرو جهت تعویض و تجهیز تاکسی های فرسوده شهر در جهت افزایش رفاه مردم استفاده کنیم.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نقش آفرینی نیسان زامیاد در کشاورزی استان گلستان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است