Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان:

آریو به ناوگان تاکسیرانی گرگان و گنبد وارد می شود

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۰۴:۱۴ | کد خبر: CP- ۲۱۴۱ | سرویس: سایپا
کارپرس:
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در بازدید از غرفه سایپا گفت: قول می دهم برای دو شهر گرگان و گنبد جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی از خودرو آریو استفاده کنم.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس،در آئین افتتاح هفتمین نمایشگاه خودرو، تجهیزات قطعات یدکی و خدمات پس از فروش استان گلستان، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به نقش صنعت خودرو به عنوان صنعتی پیشرو در کشور گفت: این صنعت در 6 ماه ابتدای امسال 37 درصد رشد کرده و قطعا در رشد 5.5 درصدی اقتصاد کشور تاثیرگذار بوده است. و به همین دلیل و اهمیت بالای آن هر کجا نیاز به حمایت داشته دولت از آن حمایت کرده است.

 قوانلو تصریح کرد: خوشبختانه پس از برجام کیفیت خودروها رو به بهبود است و امیدواریم همچنان این روند ادامه داشته باشد.

وی همچنین در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا نقش این گروه خودروساز در تولیدات خودرو داخلی را ارزنده ارزیابی کرد و گفت: سایپا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان کشور، همواره محصولاتش جزء شناخته شده ترین و پر فروش ترین خودروهای داخلی بوده واین شرکت سعی کرده متناسب با درآمد مردم خودروهای ارزان قیمت و اقتصادی تولید و عرضه کند،البته پس از برجا م و با انعقاد قراردادهای مختلف با شرکت های مطرح دنیا خودروهایی در کلاس بالاتر نیز عرضه کرده است.

قوانلو تصریح کرد: در این شراکت باید به سمت انتقال تکنولوژی برویم و هرچه زودتر و با همکاری شرکت های معتبر جهانی خودروهای با کیفیت بالا در ایران تولید کنیم.

 وی خصوص محصولات گروه سایپا بخصوص آریو تاکسی گفت: این خودرو بسیار مناسب ناوگان تاکسیرانی است و قطعا قول می دهم که جهت نوسازی ناوگان خودروسازی از این خودرو استفاده کنم.

وی تاکید کرد که با شهردار گرگان راجع به این موضوع صحبت خواهم کرد و از این خودرو  قطعا برای نوسازی ناوگان حل و نقل عمومی دو شهر گرگان و گنبد بهره خواهیم برد و برای سایر شهرهای استان نیز تلاش خواهم کرد.
گفتنی است در این نمایشگاه 40 شرکت در حوزه صنایع خودرویی از 8 استان حضور دارند و محصولات خود را به معرض نمایش شرکت کنندگان قرار داده اند.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آریو به ناوگان تاکسیرانی گرگان و گنبد وارد می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است