Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا خبرداد:

خدمات پس از فروش کامیون های ولوو توسعه می یابد

یکشنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۴:۰۹ | کد خبر: CP- ۲۰۸۲ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مذاکرات متعدد مدیران ارشد شرکت خدمات فنی رنا با همتایان سوئدی خود در شرکت ولوو تراکس نتیجه بخش بود و خدمات پس از فروش کامیون های با کیفیت ولوو با قوت بیشتری ادامه دارد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، علی حداد مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا  گفت: همزمان با عقد قرارداد سایپا دیزل  با شرکای تجاری سوئدی خود، شرکت خدمات فنی رنا هم قرارداد ادامه همکاری برای توسعه خدمات پس از فروش و تامین قطعات اصلی کامیون های ولوو را نهایی کرد.

وی افزود: در سفر هفته گذشته "خانم ملکیوست " قائم مقام مدیرعامل ولوو تراکس و هیات همراه، ضمن توافق در خصوص اجرایی شدن قرارداد فی مابین، مقرر شد تامین قطعات کامیون های ولوو با هدف توسعه خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان تقویت شود.

حداد با مثبت ارزیابی کردن نتایج این مذاکرات گفت: با توسعه همکاری ها بدنبال ایجاد مزیت رقابتی برای کسب سهم بازار بیشتر برای قطعات کامیون های ولوو خواهیم بود و افق روشنی برای خدمات پس از فروش این نوع محصولات در آینده متصوریم.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت خدمات فنی رنا به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل، در طی 32 سال همکاری فی مابین دو شرکت سایپا دیزل با شرکت ولوو سوئد، توانسته با رعایت الزامات قانونی حمایت از مصرف کننده و همچنین استاندارد های شرکت های مادر به حدود 50 هزار دستگاه از انواع محصولات باری، کمپرسی و کشنده  ولوو موجود در کشورخدمات با کیفیت ارائه نماید.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا با یادآوری موضوع کیفیت کامیون های تولیدی ولوو در ایران، تأکید کرد: این محصولات بطور دائم در طی سال های اخیر در ارزیابی های صورت گرفته سازمان بازرسی و استاندارد و کیفیت، در رتبه نخست خودروهای تجاری کشور قرار گرفته و در حال حاضر نیز کامیون ولوو FH500 بر بام کیفیت کامیون های تولیدی کشور قرار دارد.
   
 




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خدمات پس از فروش کامیون های ولوو توسعه می یابد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است