Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بر اساس آمار نمایندگی های اصفهان؛

نمایشگاه اصفهان بر فروش محصولات سایپا تاثیر گذاشت

شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۴:۴۲ | کد خبر: CP- ۲۰۶۷ | سرویس: سایپا
کارپرس:
رئیس انجمن صنفی نمایندگی های سایپا در استان اصفهان از افزایش مراجعه مشتریان به نمایندگی های فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت:حضور پررنگ سایپا در نمایشگاه اصفهان موجب افزایش تمایل مشتریان به خرید محصولات این گروه شده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، علی قاسمی در گفت و گو با سایپانیوز اظهار کرد: باتوجه به نمایش محصولات جدید و متنوع گروه سایپا در نمایشگاه اصفهان،مراجعه مشتریان به نمایندگی ها افزایش یافته است.

وی افزود:نمایش خودروهایی نظیر محصولات جدید چانگان،بریلیانس و ساندرو استپ وی با استقبال بسیار مطلوب بازدیدکنندگان روبرو شده است.

وی تصریح کرد: ۱۷ نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در استان اصفهان نیز توانسته اند به خوبی محصولات جدید را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: برآوردهای اولیه نشان می دهد متقاضیان ثبت نام و خرید محصولات گروه سایپا به ویژه خودروهای ساینا، بریلیانس و رنو ساندرو استپ وی در چند روز اخیر در سطح استان اصفهان رشد چشمگیری داشته است.

رئیس انجمن صنفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان اصفهان همچنین گفت: نمایندگی های شهر اصفهان به همراه نمایندگی های نجف آباد، گلدشت، شاهین شهر، خمینی شهر و بهارستان در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان اصفهان تا روز هشتم بهمن ماه برپا است و گروه خودروسازی سایپا نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در سالن نقش جهان پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نمایشگاه اصفهان بر فروش محصولات سایپا تاثیر گذاشت

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است