Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیرعامل سایپا خبر داد:

گسترش سهم سایپا از بازار با برنامه توسعه محصول

شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۴:۴۰ | کد خبر: CP- ۲۰۶۶ | سرویس: سایپا
کارپرس:
سایپا برنامه گسترده ای در زمینه توسعه محصولات دارد که با اجرای این برنامه و ورود خودروهای جدید در چند سال آینده،کسب و کار شبکه تولید،فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گسترش می یابد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، دکتر مهدی جمالی درجریان نشست نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در استان اصفهان با اشاره به همکاری شبکه نمایندگی ها در سراسر کشور اظهار کرد: امروز بخش مهمی از جریان تولید و اقتصاد کشور توسط صنعت خودروسازی به ویژه در گروه سایپا رقم می خورد که بیانگر اهمیت و ضرورت وجودی این صنعت است.

وی افزود: در زمینه فروش محصولات توانسته ایم تجربیات مهمی را در چندسال اخیر به دست آوریم و با اجرای روش های متنوع در فروش، نیاز بازار را در این بخش پاسخ دهیم. وی تصریح کرد: در بخش خدمات پس از فروش نیز در حال ایجاد یک ساختار چابک و کارآمد هستیم تا کیفیت اقدامات در این حوزه نیز افزایش یابد.

دکتر جمالی شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش را پیشانی گروه سایپا عنوان کرد و گفت:زحمات و تلاش های صورت گرفته در بخش های تولید،مهندسی و کیفیت با کارآمدی شبکه نمایندگی ها اثربخش خواهد شد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد:قصد داریم انرژی تازه ای را در شبکه خدمات پس از فروش سایپا تزریق کنیم تا از این طریق به اهداف خود در جهت ارتقا سطح رضایت مشتریان دست یابیم.

وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی نمایندگی ها در بخش هایی همچون آموزش منابع انسانی،تامین قطعات و کنترل خدمت رسانی تاکید کرد:با آسیب شناسی از موانع و موضوعات مربوط به شبکه نمایندگی ها برای ایجاد سهولت و کیفیت در خدمات آن ها تلاش می کنیم. دکتر جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ضرورت برخورداری از نگرش خلق مشتری وفادار و دائمی تصریح کرد: ایجاد زنجیره ای از مشتریان وفادار و دائمی برای سایپا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و مجموعه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در شکل دادن به این زنجیره نقش اساسی ایفا میکنند.

وی همچنین با اشاره به رونق صنعت خودروسازی در استان اصفهان با آغاز همکاری مشترک میان سایپاکاشان و سیتروئن یادآور شد:برای نخستین بار یک خودروساز معتبر جهانی سرمایه گذاری گسترده ای را در حوزه جغرافیایی استان اصفهان خواهد کرد که زمینه شکوفایی هرچه بیشتر این منطقه را فراهم خواهد ساخت.

دکتر جمالی در خاتمه گفت:با انگیزه موجود در شبکه نمایندگی ها و بخش های مختلف گروه سایپا در چندسال آینده اهداف بزرگ این مجموعه محقق خواهد شد. گفتنی است در جریان برگزاری این نشست رییس انجمن صنفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در اصفهان به همراه مدیر دفتر منطقه ای نمایندگی های استان،گزارشی از نحوه فعالیت و خدمات نمایندگان سایپا در اصفهان ارائه کردند. همچنین مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه این نشست از نمایندگان پیشکسوت گروه سایپا به جهت ارائه خدمات مستمر در طول چندین دهه قدردانی کرد.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

گسترش سهم سایپا از بازار با برنامه توسعه محصول

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است