وی با اشاره به جاری سازی فرهنگ مشتری مداری در سایپاپرس، افزود: رصد و ارزیابی وضعیت کیفی محصولات در خطوط مشتری به صورت آنلاین و پاسخگویی به درخواست مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن، با استفاده از روش های حل مسئله (QC story ، 8D) با رویکرد کاهش ایرادات تکراری در حال حاضر به عنوان یک فرهنگ سازمانی در تمامی سطوح استقرار یافته است.
کریمی ادامه داد: به منظور حصول اطمینان از اثربخشی اقدامات انجام شده و ارتقای سطح بکارگیری ابزار های کیفی، برنامه منظمی به منظور انجام Fire wall Audit ، 8D Audit و CP Audit با استفاده از آخرین روش های روز دنیا در حوزه مهندسی کیفیت و مشارکت رنو پارس تدوین و در حال اجرا می باشد که نتایج عملکردی آن به صورت هفتگی و مستمر با حضور مدیران ارشد شرکت در حوزه ابعادی و ظاهری مورد پایش قرار می گیرد.
مدیر تضمین کیفیت سایپاپرس در پایان با تشریح مهمترین برنامه های آتی سایپاپرس در حوزه های مختلف کیفی گفت: با پیاده سازی نقشه راه تولید سایپا پرس تغییر بنیادین در نوع نگرش به فرهنگ مسئولیت پذیری کیفی در حال شکل گرفتن و جاری شدن است و برنامه های مدونی جهت استفاده از توان بالفعل و بالقوه موجود در سازمان تدوین شده است و همچنین برنامه ریزی مدون به منظور توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش کیفی تمامی پرسنل مرتبط با تولید در چارچوب تیم های کاری (EWT) و جداول ILU از اهم برنامه های آتی شرکت سایپاپرس خواهد بود.
گفتنی است شرکت سایپاپرس به عنوان تنها تامین کننده قطعات بدنه شرکت رنوپارس در ایران محسوب می شود.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان