Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

صدور مجوز سرمایه گذاری برای سیتروئن

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۴:۱۹ | کد خبر: CP- ۱۶۰۵ | سرویس: سایپا
کارپرس:
برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور، توافق نامه سرمایه گذاری مستقیم خارجی از طریق خرید سهام یک شرکت ایرانی انجام شد و مجوز سرمایه گذاری سیتروئن توسط سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی وزارت اقتصاد صادر شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، پس از مذاکرات طولانی و نفس گیر گروه سایپا و شرکت سیتروئن برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور، توافق نامه سرمایه گذاری مستقیم خارجی از طریق خرید سهام یک شرکت ایرانی صورت پذیرفت.

 براساس این توافق، شرکت سیتروئن 50 درصد از سهام شرکت سایپاکاشان را خریداری می کند و پس از خرید نسبت به سرمایه گذاری در خطوط تولید و قطعات خودرو در ایران اقدام می‌نماید.

این گزارش می افزاید: شرکت سیتروئن با عنایت به حجم سرمایه گذاری در خطوط تولیدی فوق الذکر و به منظور حفظ و پشتیبانی از سرمایه گذاری خویش نسبت به اخذ مجوز از "سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی" وزارت اقتصاد اقدام کرده و خوشبختانه در هفته گذشته موفق به اخذ مجوز از سازمان مذکور شد و عملاً شرکت سیتروئن پس از دریافت مجوز وارد فاز سرمایه گذاری شده است.

دریافت این مجوز باعث خواهد شد که دو طرف در جهت اجرایی شدن قرارداد منعقده با سرعت بیشتری حرکت کنند و سایپا و سیتروئن به صورت جدی تر وارد فاز عملیاتی این قرارداد خواهند شد.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

صدور مجوز سرمایه گذاری برای سیتروئن

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است