Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معاون تامین مگاموتور اعلام کرد:

مگاموتور بدنبال استفاده از پتانسیل قطعه سازان داخلی

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۴:۱۲ | کد خبر: CP- ۱۶۰۳ | سرویس: قطعه سازی
کارپرس:
معاون تامین مگاموتور گفت: برگزاری جلسات با قطعه سازان و بازدید از کارخانجات قطعه سازان عامل موثری جهت رفع مشکلات آنان خواهد بود
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، فرشید الوند، معاون تامین مگاموتور با اشاره به برنامه های معاونت تامین مگاموتور در خصوص زنجیره تامین این شرکت گفت: در تعاملات با قطعه سازان رویکرد ما ایجاد اعتماد متقابل زنجیره تامین به گروه تولیدی مگاموتور است که سازندگان ما با اطمینان بتوانند تمام ظرفیت و سرمایه خود را در خدمت تولید بگیرند.

وی افزود: در همین راستا در کنار برنامه ریزی مالی و پرداخت مطالبات قطعه سازان، برگزاری و تشکیل جلسات مستمر مدیریت ارشد مگاموتور و معاونت تامین با قطعه سازان و همچنین بازدید از کارخانجات قطعه سازان با هدف آگاهی از آخرین وضعیت فنی، اقتصادی و ظرفیت تولیدی آنان را در دستور کار قرار دادیم.

معاون تامین مگاموتور با بیان اینکه برگزاری جلسات با قطعه سازان و بازدید از کارخانجات قطعه سازان عامل موثری جهت رفع مشکلات آنان خواهد بود گفت: بازخوردهای خوبی از طرف قطعه سازان داشتیم و در موارد قابل توجهی قطعه سازان بدون ایجاد تکلیف از طرف مگاموتور اقدام به افزایش ظرفیت های خود نموده اند.

وی با اشاره به سیاست های افزایش تولید در گروه سایپا گفت: در راستای برنامه های افزایش تولید در گروه خودروسازی سایپا و در دستور کار قرار گرفتن افزایش تولید در 6 ماهه اول سال 95، در آبان ماه موفق شدیم فاز اول افزایش ظرفیت تولید گروه X200 را به میزان 600 دستگاه در روز تثبیت کنیم و امیدواریم با برطرف نمودن گلوگاه های زنجیره تامین، ظرفیت تولید گروه X200  را در آینده نزدیک به میزان 800 دستگاه در روز تثبیت خواهیم کرد.

الوند با اشاره به اینکه تولید گروه X200 در 8 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد افزایش داشته است افزود: تولید آبان ماه نسبت به مهرماه سال جاری 17 درصد افزایش داشته است.

 وی گفت: حضور مگاموتور در نمایشگاه با مراجعه سازندگان داخلی و خارجی زیادی همراه بود که این موضوع نشان دهنده باور و اطمینان سازندگان به آینده روشن خودروسازی و اعتماد به ادامه همکاری با مگاموتور است که از این فرصت در جهت تقویت و بازسازی زنجیره تامین مگاموتور استفاده خواهیم نمود.

 معاون تامین مگاموتور با تاکید بر بکارگیری تمام ظرفیت های سازندگان و زنجیره تامین داخلی گفت: مگاموتور به عنوان تولید کننده داخلی و در راستای اقتصاد مقاومتی وظیفه دارد تمام ظرفیت های سازندگان و زنجیره تامین داخلی را به کار گیرد و حضور شرکت های قطعه ساز خارجی برای یک معیار مقایسه ای در خصوص آنچه که در دنیا در حال رخ دادن است و آنچه که در کشور ما اتفاق می افتد بسیار تاثیر گذار خواهد بود و مطمئنا هیچگاه سازنده و تامین کننده خارجی را به سازنده و تامین کننده داخلی ترجیح نمی دهیم .

 وی در پایان تصریح کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی رویکرد ما استفاده از زنجیره تامین داخلی است. سازندگان ما نیز باید این موضوع را نظر داشته باشند و با نگاه اقتصادی و توجه به کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت محصولات در مقایسه با سازندگان خارجی انتخاب اول مگاموتور باشند.

 
   
 

    
 
 
 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مگاموتور بدنبال استفاده از پتانسیل قطعه سازان داخلی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است