Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در مگاموتور؛

موتور M۱۵ بادریچه گاز برقی به تولید آزمایشی رسید

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۴:۱۲ | کد خبر: CP- ۱۵۹۵ | سرویس: سایپا
کارپرس:
تولید موتورهای M15 با دریچه گازبرقی با قابلیت مونتاژ در خودرو ساینا CVT را در خط مونتاژ موتور تیبا به مرحله تولید آزمایشی رسید.
به گزارش  کار پرس به نقل از سایپا نیوز،  خودرو ساینا CVT یکی از پروژه های اصلی گروه خودروسازی سایپا بوده که برنامه ریزی تولید انبوه آن تا پایان سال 95 با جدیت درحال پیگیری در سطح گروه است.
 
این محصول با توجه به قابلیت های فنی بالا و عرضه درگروه قیمتی مناسب، یقیناً از محصولات پرفروش بازار در سالهای آتی خواهد بود که مشتریان زیادی را به سمت خود جلب خواهد نمود.

با توجه به اینکه تامین قوای محرکه این خودرو در حوزه فعالیت های مگاموتور قرار گرفته، پروژه توسعه موتورM15با دریچه گاز برقی با قابلیت مونتاژ در خودرو سایناCVTدر واحد تحقیق و توسعه تعریف گردید و با توجه به تاکید مدیران ارشد شرکت مگاموتور مبنی بر تسریع فعالیت های مربوط به این پروژه در تمامی حوزه ها، فعالیت ها در حوزه موتور با سرعت خوبی پیگیری شد.

خوشبختانه نمونه های اولیه این موتور با همکاری واحد های مهندسی، تولید،کیفیت، برنامه ریزی و تحت مدیریت واحد تحقیق و توسعه در شیفت یک روز سه شنبه 4/8/95 در خط مونتاژ موتور تیبا با موفقیت مورد مونتاژ قرار گرفت.

ضمن تشکر از کلیه واحدهای مرتبط به ویژه واحدهای تامین و بازرگانی که درطول پروژه همکاری تنگاتنگی داشته اند، امید است بیش از پیش شاهد ارائه محصولات باتکنولوژی روز دنیا و درخشش برند مگاموتور در صنعت خودروی کشور باشیم.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

موتور M۱۵ بادریچه گاز برقی به تولید آزمایشی رسید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است