به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با هدف تغییر برای پیشرفت در امور روابط عمومی با حضور روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان محیط زیست، سازمان ملی استاندارد ایران، صنایع و معادن تهران، شرکت سایپا، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، شرکت فولاد مبارکه اصفهان و جمعی از شرکت های فعال در حوزه روابط عمومی، در رشته های پژوهش ارتباطی، رشته مدیریت راهبردی، رشته خلاقیت و نوآوری، رشته ارتباطات الکترونیک و رشته اطلاع رسانی برگزار شد.
بر اساس این گزارش گروه سایپا توانست به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده در صنعت خودرو در کنار معرفی مسئولیت های اجتماعی و براساس رای هیات داوران لوح برتر این سمپوزیوم را به خود اختصاص دهد.
سایپا با هدف تغییر برای پیشرفت در امور روابط عمومی به عنوان تنها شرکت خودروسازی در زمینه های اطلاع رسانی و پژوهش ارتباطی توانست لوح برتر روابط عمومی را در این دوره دریافت کند.
گفتنی است دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به مدت دو روز و با حضور جمعی از متخصصان علوم ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و خارجی در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
بر اساس این گزارش گروه سایپا توانست به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده در صنعت خودرو در کنار معرفی مسئولیت های اجتماعی و براساس رای هیات داوران لوح برتر این سمپوزیوم را به خود اختصاص دهد.
سایپا با هدف تغییر برای پیشرفت در امور روابط عمومی به عنوان تنها شرکت خودروسازی در زمینه های اطلاع رسانی و پژوهش ارتباطی توانست لوح برتر روابط عمومی را در این دوره دریافت کند.
گفتنی است دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به مدت دو روز و با حضور جمعی از متخصصان علوم ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و خارجی در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
برچسب ها :
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان