Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

CS۳۵ خودرویی برای خانواده های ایرانی

دوشنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۳:۴۲ | کد خبر: CP- ۱۵۲۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
کیفیت، قیمت و لذت رانندگی، عامل استقبال خانواده های ایرانی از خودرو cs35 شده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس،  خودرو CS35 توسط شرکت چانگان طراحی و تولید شده که به لحاظ اندازه و ابعاد برای ترافیک شهری بسیار مناسب است و این خودرو در کلاس خودروهای مشابه و suv   به جهت رانندگی در سفر حس خوبی را به راننده و سرنشینان انتقال می دهد.

بر اساس این گزارش، این خودرو با عملکردی عالی، ظاهری شیک و اتاقی راحت، تجربه ی رانندگی با خودروsuv  را فراهم می کند. سیستم مسافرتی هوشمند In-call 2.0 ارائه شده برای CS35 شامل خدمات مسافرتی مانند دستیار ایمنی، راهنمای سفر، اطلاعات سرگرمی و منشی خودرو از دیگر امکانات جانبی این خودرو است.

با وجود ترافیک شهری امکان استفاده راحت از این شاسی بلند زیبا با طول 4160 میلی متر، عرض آن 1810 میلی متر و ارتفاع آن 1670 میلی متر  برای اقشار مختلف وجود دارد.

با توجه به اینکه اکثر هموطنان علاقه شدیدی به ماشین های بزرگ و یا اصطلاحا شاسی بلند دارند و بخشی عظیم نگرانی آنها سختی رانندگی و تردد در شهرهای پرترافیک است که با ورود cS35  بخشی از نگرانی آنها به خاطر امکان استفاده و تردد راحت در شهر های پر ترافیک و ایجاد آرامش در مسافرت های برون شهری، با این شاسی بلند زیبا برطرف خواهد شد.

CS35  به لحاط فنی دارای ویژگی های مناسبی می باشد که 4 سیلندر بودن با حجم موتور 1.6 لیتری و قدرت 125 اسب بخار از خصوصیت این خودرو است. همچنین این خودرو جزء خودرو های شاسی بلند با مصرف سوخت ترکیبی 7 لیتر به شمار می رود و عملا می تواند جایگزینی برای علاقمندان به خودروهای شاسی بلند و در عین حال کم استهلاک باشد.

خودرو CS35  مجهز به دو ایربگ است، شاسی بلند جدید سایپا در دو مدل دستی و اتومات عرضه می شود و ظرفیت سوخت 52 لیتری و ترمز دیسکی خنک شونده در جلو و دیسکی در عقب و فرمان هیدرولیک از دیگر مشخصه های این  ماشین است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

CS۳۵ خودرویی برای خانواده های ایرانی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است