Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

هفتمین جشنواره قرآنی سایپا برگزار شد

دوشنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۴:۲۲ | کد خبر: CP- ۱۳۷۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
برگزاری هفتمین دوره جشنواره قرآنی ویژه کارکنان گروه سایپا و خانواده هایشانهفتمین دوره جشنواره قرآنی گروه خودروسازی سایپا با هدف گسترش فرهنگ قرانی و با استقبال پرشور کارکنان و خانواده های آنان در دو بخش حضوری و غیرحضوری آنجام شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس،  جشنواره قرآنی کارکنان و خانواده های کارکنان گروه خودروسازی سایپا، در بخش غیرحضوری از ابتدای مهرماه و در بخش حضوری  از سی ام مهرماه جاری آغاز شده است که با استقبال پرشور کارکنان و خانواده هایشان از شرکت های پارس خودرو، زامیاد، مگاموتور، سایپایدک، کمک فنر ایندامین، ستاره سفیران و دیگر شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا همراه بود .

براساس این گزارش، جشنواره قرآنی سایپا در 8 رشته حضوری و غیرحضوری شامل: ترتیل، صوت و لحن، اذان، حفط، نهج البلاغه، تدبر در قرآن، مقاله نویسی در خصوص اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن کریم و جدول قرآنی روز جمعه 30مهرماه سال جاری برگزار شد .

این گزارش می افزاید: استقبال از بخش غیرحضوری در شاخه های مسابقه پیامکی و جدول قرآنی بیش از 11 هزار نفر بوده است و در بخش حضوری نیز بیش از 300 نفر در رشته های مختلف ثبت نام نموده و در مسابقات شرکت می کنند.

گفتنی است هفتمین جشنواره قرآنی گروه خودروسازی سایپا هرساله توسط مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل و انجمن اسلامی سایپا برگزار می شود و در پایان مسابقات به نفرات برتر در رشته های مختلف جوایز نفیسی اهدا می شود.
   
 



با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هفتمین جشنواره قرآنی سایپا برگزار شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است