Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه:

احیای مجموعه بن رو با مدیریت صحیح سایپا ممکن شد

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۷:۲۹ | کد خبر: CP- ۱۱۵۷ | سرویس: سایپا
کارپرس:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت، تکنولوژی و نیروی انسانی نقش مهمی در رشد و توسعه هر مجموعه ای دارد واگر این موارد دست به دست هم دهند، می توانند یک مجموعه را احیا و توانمند کند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس،  محمد رضا منصوری نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص شرایط شرکت خودرو سازی بن رو گفت: قبل از تحویل مجموعه بن رو به گروه سایپا، مشکلاتی در بحث سود مالی، زیان انباشته و وام های بانکی در شرکت بن رو وجود داشت و شاید کمتر کسی تصور می کرد که روزی  این شرکت خودرو سازی یک مجموعه سود ده تبدیل شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به هر حال سودها و بهره های مالی و بانکی که هر سال پرداخت می شد، عمدتا بیشتر از سود شرکت بود و در مجموع شرکت بن رو سالانه حدود 50 میلیاد تومان بهره وامی پرداخت می کرد.

منصوری یادآور شد: در حال حاضر طبق آمار هایی که ارائه شده سایپا کمک کرد تا مجموعه بن رو با مدیریت صحیح احیا شود.

وی افزود: مجموعه بن رو زیان انباشته زیادی از مدیران قبلی به ارث برده بود که با یاری خدا و حمایت مدیریت ارشد گروه سایپا، شرایطش خوب است، و امیدوارم شاهد رشد و پویایی این مجموعه دانش بنیان باشیم.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: هر چقدر تولید مجموعه بیشتر شود و بدهی های معوق کاهش یابد، مطمئناً  مجموعه می تواند به سوده دهی برسد و طرح جداسازی بن رو یک ایده خوبی بود که  می تواند در بلند مدت شرایط صنعت و اشتغال استان را رونق بخشد و در آینده شاهد یک کارخانه پویا و فعال در عرصه صنعت خودرو کشور خواهیم بود.

این نماینده مجلس دهم افزود: از جمله مشکلاتی که صنایع را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده، می توان به  عدم توانمندی در مدیریت و سوددهی بالا اشاره کرد و مجموعه صنعتی بن رو متاسفانه در چند سال گذشته این تجربه تلخ را داشت و تلاش شد با تزریق منابع مالی و برنامه ریزی هدف مند  این نقاط ضعف جبران شود.

وی در ادامه افزود: مدیریت، تکنولوژی و نیروی انسانی نقش مهمی در رشد و توسعه هر مجموعه ای دارد و اگر این موارد دست به دست هم دهند، می توانند یک مجموعه را احیا و توانمند کند.

منصوری تاکید کرد:  مجلس نیز جزء وظایف خود می داند تا در پویایی و کارآفرین و معیشت نیروی انسانی گام های  مثبتی بردارد و ما هم به سهم خود در کمیسیون صنایع و کمیسیون اصل 90 تلاش می کنیم تا به عنوان نماینده مردم که از بخش خصوصی صنعت وارد مجلس شده ایم، به مجموعه های صنعتی تا حد امکان  کمک کنیم.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

احیای مجموعه بن رو با مدیریت صحیح سایپا ممکن شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است