Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
شهردار ارومیه:

آریو در ارومیه هم تاکسی می شود

شنبه | ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۰۷:۵۰ | کد خبر: CP- ۱۰۷۱ | سرویس: سایپا
کارپرس:
استقبال مردم از نمایشگاه خودرو ارومیه و صرف بیشترین وقت از سوی مقامات استانی و شهردار ارومیه در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا جهت آشنایی با محصولات گروه ، همراه با مذاکره برای خرید 500 دستگاه آریو و 50دستگاه ون هایس تاکسی جهت تجهیز ناوگان شهری ارومیه از خبرهای دومین روز نمایشگاه خودرو ارومیه بود .
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، شهردار ارومیه در گفتگو با خبرنگار سایپانیوز گفت: نگاه ما نسبت به آریو تاکسی کاملا مثبت است، و پیشنهادی در خصوص مبلغ پیش پرداخت از سوی رانندگان تاکسی به مدیریت فروش سایپا ارایه کردیم که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات، 500 دستگاه آریو تاکسی از سایپا و 50دستگاه ون هایس تاکسی از تولیدات پارس خودرو برای ناوگان تاکسیرانی ارومیه خریداری خواهد شد.
محمد حضرت پور افزود: سایپا می تواند در حوزه توسعه محصول و ارتقای کیفیت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا همپای سایر خودروسازان برتر دنیا نیازهای روز همه اقشار مردم ایران را پاسخگو باشد.
 وی گفت: به تلاش هایی که در بخش تنوع محصول و کیفیت بخشی به تولیدات در گروه سایپا آغاز شده , امیدوار هستیم.

شهردار ارومیه افزود: با بررسی عملکرد گذشته سایپا, نمره خوبی به سایپا تعلق می گیرد برای اینکه در دوران تحریم هایی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاد , سایپا با اتکا به توانمندی های داخلی, توان صنعتگران و متخصصان  کشور و بهره گیری از تکنولوژی داخلی, توانست از تحریم ها سربلند بیرون بیاید و با تولید خودرو به نیازهای صنعت خودرو پاسخ دهد که جای قدردانی و سپاسگزاری دارد.

این مقام مسئول استانی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد: تنوع محصولات سایپا قابل تحسین است اما آنچه که انتظار می رود  این است که تولید داخل محور کار باشد، با اینحال باید پذیرفت که برای تقویت تکنولوژی, باید دانش تکنولوژی های جدید را از خودروسازان برتر دنیا به داخل کشور انتقال دهیم.
وی تصریح کرد: با انتقال تکنولوژی, نوسازی و بهسازی خطوط تولید خودرو اتفاق می افتد و به یقین کیفیت تولیدات داخلی افزایش خواهد یافت.

محمد حضرت پور ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد درون زا و برون نگر است, شرکت سایپا در این راستا به رسالت خود به درستی عمل کرده است.
شهردار ارومیه در پایان از زحمات و تلاش های همه دست اندرکاران  گروه خودروسازی سایپا قدردانی کرد و گفت: سایپا در دوران تحریم های ظالمانه نقش آفرینی کرد و چرخه تولید خودرو را همچنان فعال و پویا نگه داشت.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آریو در ارومیه هم تاکسی می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است