Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نسبت به سال گذشته؛

فروش سایپا ۱۷۰درصد رشد کرد

شنبه | ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۶ | کد خبر: CP- ۱۰۷۰ | سرویس: سایپا
کارپرس:
مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا تنوع بخشی به محصولات، کیفیت در تولید و مدیریت هزینه با اصلاح ساختار مالی را سه برنامه مهم سایپا دانسته و اظهار کرد: فروش سایپا 170 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته و این موضوع درآمد سایپا را افزایش داده است .
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: تنوع بخشی به محصولات با پشتوانه تحقیقات و دانش فنی، کیفیت در تولید و مدیریت هزینه با اصلاح ساختار مالی، سه برنامه مهم سایپا در دوران پسابرجام است.رضا تقوی شامگاه چهارشنبه در حاشیه هفتمین نمایشگاه کشوری خودرو و صنایع وابسته در اراک در جمع خبرنگاران افزود: گروه سایپا در سال جاری با رونمایی محصولات جدید نشان داده که قصد دارد با وجود همه مشکلات در صنعت خودروی کشور تحول آفرین باشد.

تقوی بیان کرد: نگاه گروه سایپا در افق پیش رو ، تولید خودروهای برقی و سبز است و حفظ محیط زیست به عنوان یک تکلیف اجتماعی در برنامه های اولویت دار سایپا قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: اگرچه مطالبات شرکت های قطعه ساز کشور از خودروسازان زیاد است اما سایپا کوشیده تا فاصله پرداخت به قطعه سازان را کمتر کند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا اضافه کرد: امسال 30 درصد رشد تولید در سایپا اتفاق افتاده و در همین مدت رشد فروش این شرکت نیز 170 درصد بوده است که این مسئله دایره درآمد سایپا را گسترده تر کرده و به همین جهت سرعت پرداخت مطالبات قطعه سازان بیشتر شده است.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در این نشست مطبوعاتی گفت: استان مرکزی جزء هشت استان قطعه ساز برتر در کشور است و با برگزاری نمایشگاه کشوری خودرو در اراک شرایطی فراهم شده تا ظرفیت های قطعه سازی این خطه معرفی شود و ارتباط زنجیره قطعه سازان با شرکت های تولید کننده خودرو تقویت شود.
محمدرضا حاجی پور افزود: قطعه سازان بایستی 30 درصد از تولیداتشان را داخلی کنند و این بهترین فرصت است تا ظرفیت های خالی شرکت های قطعه ساز استان پر شود و این بخش از صنعت از رکود خارج شود.
وی بیان کرد: در تقویم نمایشگاهی استان ، نمایشگاه های متنوع و باکیفیتی برنامه ریزی شده است و باید از این برنامه ها بیشترین بهره در معرفی ظرفیت های صنعتی و تولیدی بشود.

حاجی پور توضیح داد: مشکلات قطعه سازان خودروی استان مرکزی با وزیر صنعت ،معدن و تجارت مکاتبه شده است و با سیاست پرداخت وام به مشتریان شرکت های خودرویی انتظار می رود که وضعیت بهتر شود و از طرفی نیز شرکت سایپا در بین خودروسازان حرکت های موثری را در کوتاه کردن زمان پرداخت ها به شرکت های قطعه ساز نسبت به دیگر شرکت ها انجام داده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران در اراک نیز در این نشست گفت: امسال 30 عنوان نمایشگاه در تقویم نمایشگاهی استان مرکزی قطعی شده و در این زمینه رشد 50 درصد نسبت به پارسال رخ داده است.
مهدی جهان میرزایی افزود: کیفیت نمایشگاه ها و هدفمندی خاص از برگزاری اصل مهم در سیاست های این نهاد است و در راستای اقتصاد مقاومتی بیشترین بهره از ظرفیت نمایشگاهی استان مرکزی در راستای بالندگی و شکوفایی تولید می شود.

وی گفت: حضور مردم در مدت برگزاری نمایشگاه در اراک رضایت بخش بود و باید روز به روز این استقبال با کیفیت محصولات قابل عرضه در نمایشگاه ها بهبود یابد.

وی اظهار کرد: محصولات جدید شرکت های خودرویی در این نمایشگاه با استقبال مردم همراه بود و این نشان می دهد که اگر تولید داخل با چاشنی کیفیت گره بخورد وردم تمایل به خرید ایرانی دارند.
وی گفت: شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، بن رو، سایپا یدک، رینگ سایپا ، فنر سازی زر، پلاسکو کار و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود، گروه خودروسازی سایپا را در این نمایشگاه همراهی می کنند.

وی اظهار کرد: گروه خودرو سازی سایپا در هفتمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته اراک، خودروهای سراتو، آریو تاکسی، سایپا 151، ساینا، H230 ، H220 ، چانگان CS35 ، برلیانس H320 ، برلیانس H330 ، ون هایس، ریچ، ساندرو، ساندرو کراس، پادرا و دورکا را در معرض دید بازیدکنندگان قرار داده است.
ترحمی گفت: با توجه به شرایط پسا تحریم و گشایش پنجره های جدید برای صنعت خودرو شرکت نمایشگاه های استان مرکزی با همکاری شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو بر آن شد تا با حضور شرکت های خودروساز و قطعه سازان از سراسر کشور برای ایجاد فضایی رقابتی و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های موجود قدم برداشته و کارشناسان و علاقه مندان این صنعت را به دیدن این نمایشگاه دعوت می کند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی ایدرو افزود:در نمایشگاه خودرو همه تلاش صورت گرفته که زنجیره تولید از طراحی، تولید فروش و خدمات پس از فروش در معرض دید عموم قرار گیرد.
وی یادآور شد: از دوم تا پنجم آذرماه جاری نمایشگاه بزرگ صنعت کشور در اراک برگزار می شود که شرکت بازرگانی ایدرو مجری آن است.
هفتمین نمایشگاه کشوری خودرو و صنایع وابسته از 16 تا 19 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک هر روز از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فروش سایپا ۱۷۰درصد رشد کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است