Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نماینده ارومیه در مجلس:

جوینت ونچر سایپا و سیتروئن، موجب انتقال تکنولوژی است

شنبه | ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۳ | کد خبر: CP- ۱۰۶۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
در جریان این بازدید نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نقش سایپا در حوزه صنعت خودروسازی را مهم دانست و به انتقال دانش فنی در قرارداد های جوینت ونچر تاکید کرد .
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، دکتر سیدهادی بهادری نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق، گفت:سایپا در حوزه صنعت خودروسازی نقش قابل توجهی دارد.

وی با اشاره به اینکه خودروسازان می بایست تیراژ تولیدشان بالا و توجیه اقتصادی داشته باشد گفت: تنها هدف خودروسازان داخلی بازار داخلی نباشد و با توجه بیشتر به بحث کیفی سازی محصولات، کشور ما می تواند بازار خودرویی کشورهای دیگر را تصاحب کند

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کیفیت محصولات خاطر نشان کرد: ما باید کیفیت محصولات و خودروهای تولید داخل را افزایش دهیم تا نیازی نباشد برای واردات خودرو تعرفه های بالایی بگذاریم که مردم خودروهای خارجی سوار نشوند و از خودروهای داخلی استفاده کنند.

دکتر بهادری با مثبت ارزیابی کردن قرارداد جوینت ونچر سایپا با سیتروئن گفت: ما به انتقال تکنولوژی نیاز داریم و بهترین روش انتقال تکنولوژی همین قراردادهای جوینت ونچر است.
وی افزود: در بازدید از غرفه گروه سایپا خودروهایی را مشاهده کردم که با همکاری خودروسازان کره ای ، چینی و فرانسوی عرضه شده است. این خودروهای جدید توسط سایپا به  بازار  معرفی شده و چندین مدل رونمایی شده است که انصافا حرکت های خوبی است

وی در پایان  قیمت خودروی پیکاپ را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این خودرو  می تواند جایگزین مناسبی برای خودروهای قدیمی این رده قیمتی باشد.



با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

جوینت ونچر سایپا و سیتروئن، موجب انتقال تکنولوژی است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است