Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
استاندار آذربایجان غربی:

از تولیدات داخلی خودرو حمایت می کنیم

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۰ | کد خبر: CP- ۱۰۵۹ | سرویس: سایپا
کارپرس:
نمایشگاه بین المللی ارومیه امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی ومدیران گروه سایپا با استقبال پرشور مردم خونگرم این استان شروع به کار کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، دکتر سعادت استاندار آذربایجان غربی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا تلاش می کند خودروهایی متناسب با ذائقه مردم تولید نماید وی افزود : خودروهای گروه سایپا با قیمت های مناسب با حجم متناسب مطابق با استانداردهای زیست محیطی است وامیدوار هستیم که سایپا کیفیت محصولاتش را بیشتر از قبل افزایش دهد که البته در این مسیر گام های خوبی برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه تنوع محصول خوب است گفت: منتهی در تنوع محصول فرهنگ نگهداری محصول خیلی اهمیت دارد که امیدواریم فرهنگ نگهداری محصولات متنوع و جدید نیز ارتقاء یابد.

استاندار آذربایجان غربی گفت :سایپا در تمام ایران نمایندگی دارد و می تواند از تنوع محصول پشتیبانی نماید و امیدوارم مسیر تنوع محصول را که شروع کرده با قدرت ادامه دهد. وی با تاکید براین که برای ناوگان تاکسیرانی ، سایپا برنامه دارد گفت : تاکسی آریو از نظر قیمت و شرایط واگذاری برای تاکسیرانی مناسب است. ولی از نظر صرفه و صلاح نگهداری و هزینه های زمان مصرفش بعد از استفاده تاکسی در کشور مشخص خواهد شد و امیدواریم که یک روز صاحب تاکسی مناسب باشیم .

استاندار آذربایجان غربی در خصوص حمایت از تولیدات داخلی گفت: سیاستگذاری خودرو در حوزه مصرف داخلی بعهده وزارت صنعت معدن و تجارت است. با حمایت قاطع رهبر انقلاب،  همه مسئولان نظام از تولید داخلی حمایت کردند و خواهند کرد و دست اندرکاران کشور هم حمایت خواهند کرد.

 


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

از تولیدات داخلی خودرو حمایت می کنیم

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است