Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

کسب گواهینامه طلایی حمایت از مصرف کننده توسط سایپایدک

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۷:۰۳ | کد خبر: CP- ۳۴۶۲ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
گواهینامه طلایی حمایت از مصرف کنندگان به دلیل افزایش کیفیت خدمات و رضایت بالای مشتریان به شرکت سایپایدک اهدا شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در چهارمین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نمایندگی سایپا در مشهد با مدیریت محمدرضا ورزنده کامه علیا به دلیل فعالیت در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان و آیین نامه‌های مربوطه و همچنین رضایت بالای مشتریان از خدمات با کیفیت ارائه شده، موفق به کسب گواهینامه طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

بنابراین گزارش، در این همایش که در استان خراسان رضوی و با حضور مهندس علیشاهی مدیرعامل سایپایدک و همچنین مدیران و معاونین سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده برگزار شد، گواهینامه طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده به مدیر نمایندگی سایپا در مشهد اهدا شد.
لازم به یادآوری است در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، سایپایدک در ماه های اخیر بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به کسب بالاترین رشد شاخص رضایت مشتریان شد.


سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر 1411 نمایندگی مجاز، عاملیت فروش و تعمیراتی است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایتمندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان در نظر دارد در افق 1400، با بهره مندی از کارکنانی توانمند، اخلاق مدار و پاسخگو، به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور شناخته شود




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

کسب گواهینامه طلایی حمایت از مصرف کننده توسط سایپایدک

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است