Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ارائه خدمات نصب آپشن‌ در نمایندگی های سایپایدک

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۷:۳۰ | کد خبر: CP- ۳۲۷۳ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
مالکان خودروهای سواری گروه سایپا می‌توانند با مراجعه به تعمیرگاه های مرکزی سایپا و نمایندگی‌های منتخب، ضمن خرید و نصب اقلام آپشن، از گارانتی این قطعات نیز برخوردار شوند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، بزرگترین مزیت نصب آپشن در نمایندگی‌های مجاز سایپا، برخورداری قطعات آپشن از گارانتی و برقراری گارانتی خودرو است؛ ضمن اینکه این قطعات همگی استاندارد بوده و از اعتبار بالایی برخوردارند. علاوه بر این کیفیت قطعات آپشن ارائه شده همگی مورد تایید مهندسی و کیفیت شرکت سایپایدک قرار گرفته است.

یکی از نیازهای مشتریان، تامین اقلام با کیفیت آپشن بوده تا گارانتی خودروی آنها را تحت الشعاع قرار ندهد. لذا سایپایدک بنا بر سیاست تامین خواسته مشتریان و حرکت در مسیر خواسته‌های مشتری، اقدام به نصب قطعات آپشن در مراکز مجاز خود نموده است.

بنابراین گزارش، مشتریانی که برای نصب آپشن به نمایندگی‌‌ها مراجعه می‌کنند با تنوع بالا در محصولات روبرو هستند ضمن اینکه قیمت‌ها نیز رقابتی و متناسب با کیفیت محصولات است. همچنین اکثر محصولاتی که ارائه می‌شوند انحصاری هستند.

همچنین به منظور رفاه حال مشتریان، امکان نصب سفارشی قطعات برای خودرو مشتری وجود دارد به این معنا که بر اساس سفارش مشتری، می‌توان قطعه‌ای را به صورت ویژه تهیه کرد.
   
 

  




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارائه خدمات نصب آپشن‌ در نمایندگی های سایپایدک

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است