Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
علیشاهی در بازدید از ستاد نوروزی سایپا تاکید کرد:

حمایت از تولید ملی با ارائه ی خدمات پس از فروش مطلوب

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۷:۱۲ | کد خبر: CP- ۲۵۳۹ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
مدیرعامل سایپایدک به طور سرزده از ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی 96 گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.

به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، مهندس علیشاهی در اولین روز فروردین در بازدید سرزده از ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی 1396گروه خودروسازی سایپا ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای طرح امداد نوروزی، بر خدمات رسانی در کوتاهترین زمان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به و امدادخواهان تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: هرساله گروه خودروسازی سایپا با اجرای طرح امداد نوروزی اطمینان خاطر و آسایش در سفر را به مسافران هدیه می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است و همچنین تعیین سیاستهای کلان گروه سایپا از سوی دکتر جمالی مبنی بر افزایش تولید، سایپا یدک نیز با ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت از تولید ملی حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل سایپا یدک تاکید کرد: باید تمام توان خود را معطوف به تحقق این شعار بزرگ و رسیدن به این رهنمود دور اندیشانه ایشان کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به پیام نوروزی دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا و تاکید بر استفاده از تمام توان برای تحقق شعار امسال، ما نیز در سایپا یدک با به کار گیری از توان و تجربه همکاران خوبمان در این سازمان، تمام همت و توان خود را برای اعتلای اهداف این سال و سربلندی ایران پرافتخار بکار خواهیم بست و در مسیر خودکفایی و پیشرفت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

علیشاهی اظهار داشت: خوشبختانه ستاد طرح امداد خودروی نوروزی، امسال از نظم و انسجام خوبی برخوردار است که این امر مدیون افزایش کیفی، سرعت ناوگان امدادی، حضور حداکثری و فرهنگ سازی اصول رانندگی ایمن توسط دستگاه های ذیربط است.

وی افزود: مبنای حرکت ما در ایام نوروز، این اصل روانشناسی است که هیچ شادی در جهان خلق نمی شود بدون خدمت خدمتگزاران پیدا و پنهان. شادی دیگران بدون خدمت خدمتگزاران ممکن نیست. ما به مشتریان فراتر از حقی که به گردن ما دارند نگاه می کنیم.

مدیرعامل سایپایدک از زحمات شبکه نمایندگیها، امدادگران سایپا و انجمن های صنفی در برگزاری هرچه بهتر امداد نوروزی تشکر و قدردانی کرد. در این بازدید، معاون خدمات پس از فروش و مدیر امور مشتریان سایپایدک، مهندس علیشاهی را همراهی کردند.

لازم به ذکر است مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند به صورت 24 ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل نمایند.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حمایت از تولید ملی با ارائه ی خدمات پس از فروش مطلوب

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است