Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تهیه منشور هم عهدی در سایپا یدک؛

هم عهد برای افزایش رضایت مندی مشتریان

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۲ | کد خبر: CP- ۱۸۸۱ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
مدیرعامل سایپا یدک گفت: بر اساس هدف گذاری انجام شده در نظر است تا پایان سال جایگاه رضایت مندی مشتری را در گروه سایپا حداقل 2 رتبه بهبود دهیم و بر همین اساس منشوری با عنوان "منشور هم عهدی" تهیه شده که به شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا ارائه خواهد شد.

به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، مدیرعامل سایپا یدک در همایش سراسری نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا در ابتدای صحبتش با تبریک شکسته شدن رکورد تولید در گروه خودروسازی سایپا، این موفقیت را حاصل تدبیر مدیر عامل گروه و تلاش کارگران زحمت کش و زنجیره تامین دانسته و گفت: این افزایش تولید، چرخ اقتصادی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش را به حرکت بیشتر در خواهد آورد.

وی با تجلیل از نمایندگان به خاطر خلق ثروت گفت: از اینکه شما خالقین ارزش، ثروت خویش را در کار خدمت رسانی به ملت به کار گرفته اید قابل احترام و تکریم جامعه هستید.

علیشاهی در ادامه ضمن ارائه گزارش از عملکرد سال 95 شبکه خدمات نمایندگی ها گفت: در حال حاضر، در 274 شهر کشور توسط شبکه نمایندگی ها به مشتریان خدمات ارائه می شود و بیش از 12 هزار فرصت شغلی از طریق شبکه در شهرهای مختلف ایجاد شده است. همچنین به بیش از 6 میلیون مشتری گروه سایپا، خدمات ارائه شده و طی 9 ماهه اول سال جاری 1 میلیون و 800هزار خدمت به مشتریان گروه سایپا ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر به ده برند و 31 مدل خودرو، خدمت ارائه شده که در نوع خود آماری بی بدیل است و در هیچ شرکت خدمات پس از فروشی در کشور نظیر ندارد. همچنین تا کنون به صورت میانگین، روزانه 9،000 مشتری از شبکه خدمات پس از فروش خدمات دریافت نموده اند، که بدون همکاری و فرصت آفرینی نمایندگان و شبکه خدمات این مهم امکانپذیر نبوده است.

علیشاهی با اشاره به افزایش رضایت مشتریان از شبکه نمایندگی در شش ماهه اول سال95 گفت: این افزایش رضایت با توجه به توانمندی های بالقوه ای که در نمایندگی های سایپا وجود دارد کافی نیست چرا که سطح انتظارات به حق مشتریان صنعت خودرو بیش از پیش افزایش یافته است و علاوه براین رقبا با ارائه خدمات بیشتر و بهتر جایگاه سایپا را با چالش جدی رو برو کرده اند، لذا می بایست تلاش مضاعفی از سوی ستاد و شبکه انجام شود.

مدیرعامل سایپا یدک افزود: با حمایت های مدیریت ارشد گروه سایپا جلسات متعددی با تامین کننده های عمده از جمله سازه گستر و مگاموتور برگذار کرده ایم و ظرف سه ماه آینده وضعیت تامین قطعه نیز بیش از 10درصد رشد خواهد داشت.

وی در خصوص جایگاه شبکه در تعامل با ستاد گفت: تلقی ما از شبکه این نیست که شبکه، در جایگاه پایین اهمیت برای سایپاست. ما به آن چیزی اعتقاد داریم که در دانش مدیریت از آن به عنوان هرم معکوس یاد می شود، یعنی قاعده ای که در رأس هرم و در تعامل با مشتریان قرار می گیرد تعیین کننده همه چیز است.

علیشاهی اصلی ترین چالش های شبکه نمایندگی ها را عدم تامین به موقع قطعات یدکی، نوسانات قیمت قطعات، زمانبر بودن دریافت مجوزها، تسویه به موقع مطالبات و خروج نیروهای ماهر عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: وضعیت نمایندگی ها براساس رتبه بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در چهار گروه دسته بندی شده است که در سال 96 قطعاً رتبه 4 در بین شبکه نمایندگی های سایپا  نخواهیم داشت چرا که با تدوین و اجرای اقدامات اصلاحی توسط شبکه و حمایت های ستاد، این نمایندگی ها ارتقاء خواهند یافت.

مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به لزوم رفتار کریمانه با مشتریان در نمایندگی ها افزود: این موضوع باید جزء وظایف اصلی نمایندگی ها قرار گیرد و مواردی چون مدت زمان پذیرش مشتری، رفتار و برخورد پرسنل تعمیرگاه، نحوه نوبت دهی، توضیحات ارائه شده در زمان ترخیص خودرو و جاری سازی رفتار کریمانه در جهت رضایت مندی بیشتر مشتریان در دستور کار نمایندگی ها قرار گیرد و این اقدامات باعث ارتقاء جایگاه گروه سایپا نزد مشتریان خواهد شد.

 وی تصریح کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده در نظر است که با مجموعه این اقدامات تا پایان سال جایگاه گروه سایپا را حداقل 2 رتبه بهبود دهیم و بر همین اساس منشوری با عنوان "منشور هم عهدی" تهیه شده که بر اساس همسویی، مشارکت، عشق به خدمت، هم افزایی، دور اندیشی و یاد گیری مستمر تنظیم و به شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا ارائه خواهد شد.

علیشاهی در پایان سخنان خود، با اظهار امیدواری نسبت به ارتقاء سطح تعامل در سطوح گوناگون روابط شبکه و ستاد گفت: از نقدهای سازنده و پیشنهادهای ممکن و اجرایی استقبال می کنیم و آنها را  جایگزین هرگونه تخریبی قرار خواهیم داد.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

هم عهد برای افزایش رضایت مندی مشتریان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است