Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر عامل سایپا یدک:

ارائه خدمات به زائرین حسینی بخوبی ادامه دارد

دوشنبه | ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۰۳:۳۲ | کد خبر: CP- ۱۵۸۰ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
مدیر عامل سایپا یدک در بازدید از نمایندگی ها و پایگاه های ثابت و سیار طرح خدمات ویژه اربعین سایپا، بر خدمات رسانی مطلوب به تمام زائران عتبات عالیات تاکید کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس،  علیشاهی گفت: با اجرای طرح خدمات و امداد ویژه اربعین گروه سایپا، اطمینان و آرامش بیشتری برای هموطنان فراهم شده است.

وی که در حاشیه بازدید از نمایندگی ها و پایگاه های شبانه روزی امداد سایپا در استان های ایلام و کرمانشاه سخن می گفت، تاکید کرد طرح خدمات ویژه اربعین بسیار اهمیت دارد و شرکت سایپایدک به خوبی به وظایف عمل کرده و آمادگی لازم برای ارائه خدمات تا پایان زمان بازگشت زائران را خواهد داشت.

علیشاهی افزود: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده، مشکلی بابت کمبود قطعات در نمایندگی ها وجود ندارد و تا پایان زمان پیش بینی شده آماده ارائه خدمات هستیم.

مدیر عامل سایپا یدک با ابراز رضایت از خدمات شبکه نمایندگی‌ها، تامین آرامش خاطر مشتریان را از اهداف اصلی طرح خدمات و امداد ویژه گروه سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاش های شبکه خدماتی این هدف محقق شده است.

وی یادآور شد: مدیرعامل محترم گروه سایپا تاکید ویژه ای بر ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران محترم دارد و به همین منظور خدمات گروه سایپا با جدیت و نظارت بیشتری انجام می شود. این سفر نیز با دستور دکتر جمالی انجام شده تا در عالی ترین سطوح نظارت‌های لازم انجام شود.

لازم به ذکر است مدیرعامل سایپایدک در جریان این بازدید با تعدادی از مشتریان به گفت و گو پرداخت و نظرات آنان را درباره نحوه و کیفیت اجرای طرح خدمات ویژه اربعین جویا شد.
    


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارائه خدمات به زائرین حسینی بخوبی ادامه دارد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است