Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سایپایدک برگزار می کند:

اولین المپیاد کارشناسان پذیرش

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۴:۳۳ | کد خبر: CP- ۱۴۹۹ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
نخستین المپیاد کارشناسان پذیرش سایپایدک برگزار می‌شود نخستین المپیاد کارشناسان پذیرش شبکه خدمات پس از فروش سایپا با هدف افزایش کیفیت خدمات و ارتقا سطح مهارت کارشناسان پذیرش به طور همزمان در 14 حوزه سراسر کشور روز پنجشنبه بیستم آبان ماه برگزار می شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس،  حمیدرضا نبئی، مدیر آموزش سایپایدک با اعلام این خبر گفت: این المپیاد با هدف ترویج وارتقا فرهنگ مشتری مداری، ارتقاء دانش فنی و مهارت‌های ارتباط انسانی، ارزش گذاری به جایگاه مسؤولین پذیرش به عنوان عامل کلیدی در رضایتمندی مشتری، ایجاد انگیزه‌ شغلی افراد شرکت کننده و شناسایی کمبودهای آموزشی فنی و مهارتی و همچنین ایجاد فرصت مناسب جهت تبادل اطلاعات حرفه‌ای بین کارشناسان  پذیرش در سطح شبکه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این المپیاد علاوه بر بهره‌گیری از تجربیات دیگر المپیادها دو رویکرد جدید نیز مد نظر می‌باشد، به این معنا که به منظور استانداردسازی آزمون های مهارتی و المپیادها،‌ از الگوی آزمون‌های مهارتی مطابق با استاندارد بین‌المللی World Skilled استفاده خواهد شد. در این زمینه طبق مذاکره با سازمان فنی و حرفه‌ای و تشکیل جلسات کارشناسی و انعقاد تفاهم نامه،‌ این طرح به صورت مشترک با سازمان فنی حرفه‌ای اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که المپیاد کارشناسان پذیرش در سه مرحله برگزار می‌شود، گفت: مرحله اول برگزاری آزمون کتبی (با محتوای فنی و مهارت ارتباطی) بطور همزمان در سراسر کشور و در مرحله دوم برگزاری آزمون کتبی و عملی در مرکز آموزش سایپا یدک در دی ماه سال جاری و در مرحله سوم شامل سنجش عملکرد کارشناسان پذیرش است که تا پایان بهمن ماه اجرائی خواهد شد.

نبئی تاکید کرد: این المپیاد در تهران و دفاتر منطقه‌ای 12 حوزه دیگر شامل مراکز استان های خوزستان، فارس، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، شرق  و غرب، مازندران و گلستان، زاهدان، گیلان برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش سایپایدک درباره محتوای آزمون المپیاد گفت: سوالات المپیاد کارشناسان پذیرش از دوره آموزش مجازی کارشناسان پذیرش و اصول مشتری مداری تهیه شده است و تا روز آزمون، شرکت کنندگان به سایت مجازی اموزش سایپا یدک دسترسی خواهند داشت.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اولین المپیاد کارشناسان پذیرش

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است