Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در بخش ارزیابی شبکه نمایندگی ها؛

رتبه نخست شبكه خدمات پس از فروش خودرو به سایپایدک رسید

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۷:۵۰ | کد خبر: CP- ۱۱۴۹۴ | سرویس: سایپا یدک
کارپرس:
سازمان خدمات پس از فروش سايپا موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگي‌ها در بين شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترين شبكه خدمات پس از فروش خودروي كشور به سايپايدك اختصاص يافت.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مديرعامل سايپايدك با اعلام اين خبر افزود: در سال رونق توليد و با تلاش شبكه نمايندگي‌ها، در آخرين ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگي‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.

بهزاد پناهي ادامه داد: بر اساس اعلام نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك با دارا بودن 600 نمايندگي مجاز و كسب امتياز 88 در ارزيابي خودروهاي سبك و امتياز 86 در ارزيابي خودروهاي سنگين (زامياد)، موفق به كسب مقام اول در بين 45 شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع 2450 نمايندگي مجاز سبك و سنگين بر اساس امتياز ارزيابي وضعيت تعميرگاه هاي مجاز شده است و اين در حالي است كه امتياز متوسط تعميرگاههاي سبك و سنگين كل كشور به ترتيب 83 و 76 بوده است.

پناهي افزود: شركت سايپايدك از حيث اجراي مفاد آئين نامه قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان، جايگاه داراي انطباق خيلي زياد را به خود اختصاص داده است.

مديرعامل سايپايدك يادآور شد: در ارزيابي سال 1397 بر اساس معيارهاي دستورالعمل شرايط و ضوابط ارزيابي خدمات پس از فروش، 330 نمايندگي اين شركت در سطح كشور موفق به كسب رتبه يك شدند كه منتج به بيشترين رشد امتياز شده است. همچنين سايپايدك در بخش امتياز رضايت شبكه از شركت‌هاي خدمات پس از فروش، موفق به كسب مقام نخست در بين شركت‌هاي توليد كننده خودرو شده است.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رتبه نخست شبكه خدمات پس از فروش خودرو به سایپایدک رسید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است