مدیر آموزش سایپایدک گفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات پس از فروش و بالابردن سطح مهارت کارکنان نمایندگیها، المپیاد کارشناسان فنی، تعمیرکاران و کارشناسان پذیرش در نیمه دوم سال 95 برگزار میشود.
پس از اجرای طرح ارائه خدمات ویژه سایپایدک به مناسبت هفته دولت و استقبال گسترده مشتریان از این خدمات که به تمدید آن در هفته دفاع مقدس منجر شد، این بار هم ارائه این خدمات با استقبال فراوان مشتریان مواجه شد.
مدیرعامل شرکت سایپایدک اظهار داشت: پیشتازی سایپایدک در عرصه مقابله با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی و بی کیفیت میتواند آغاز یک حرکت بزرگ در خصوص حفاظت از جان و مال مالکان خودرو باشد.
سرپرست معاونت خدمات پس از فروش سایپایدک با تاکید بر ضرورت رشد کیفی و کمی خدمات متناسب با تنوع خودروها، گفت: همزمان با ورود خودروهای جدید سایپا به بازار، اقدامات لازم به منظور تامین و توزیع قطعات یدکی، ابزارهای مخصوص و آموزش کارکنان نمایندگیها انجام شده است.
مدیرعامل سایپایدک تأکید کرد: در سال جاری بر موضوع افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمرکز کردهایم به طوری که این امر مهم در رأس برنامههای ما قرار دارد.
مدیر امور مشتریان سایپایدک گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و سیاستهای مدیریت ارشد سازمان مبنی بر لزوم افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، امتیاز تعدادی از نمایندگیها که رضایت مشتریان از عملکرد آنها پایین تر از حد استاندارد بود به طور دائم لغو شد.
مدیرعامل سایپایدک گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، تلاش خواهیم کرد با جدیت بیشتر در انجام وظایف و نوآوری در کارها، افزایش کیفیت خدمات و همچنین تنوع خدمات به پیشبرد اهداف عالی نظام در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.