Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

امینی تاکید کرد:

کارپرس
مدیرعامل سایپایدک از آمادگی کامل نمایندگیهای منتخب سایپا برای ارائه خدمات امدادی به مسافران در آستانه آغاز موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد .

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

کارپرس
وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، نمایندگی‌های منتخب سایپا همزمان با آغاز سال نو آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

کارپرس
مدیرعامل سایپایدک از برگزاری باشکوه طرح امداد نوروزی گروه سایپا در نوروز 97 خبر داد و گفت: آسودگی مشتریان، مهمترین هدف گروه سایپا در تعطیلات نوروز سال آینده است.

سایپا یدک تاکید کرد:

کارپرس
مدیرعامل سایپایدک گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.


کارپرس
با حضور مدیران ارشد شرکت سایپا یدک برترین های دومین المپیاد کارشناسان پذیرش نمایندگی های مجاز معرفی شدند.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد:

کارپرس
مدیرعامل سایپایدک گفت: نصب اقلام آپشن بر روی خودروهای سایپا خارج از شبکه نمایندگی‌ها موجب باطل شدن گارانتی خودرو می‌شود.

جهرودی:

کارپرس
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به ارتباط تنگاتنگی که سایپا یدک با مشتریان دارد این شرکت ویترین گروه سایپا محسوب می شود و با ارائه و انجام خدمات با کیفیت می تواند نقش مهمی در رضایت مشتریان و افزایش سهم بازار داشته باشد.

با حکم مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا

کارپرس
طی حکمی از سوی مهندس محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ، اردشیر امینی به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بازرگانی سایپا یدک منصوب شد.

سرپرست سایپایدک اعلام کرد:

کارپرس
برابر دستورالعمل ابلاغی پلیس راهور ناجا، تعویض قطعات اصلی خودرو شامل اتاق، شاسی و موتور که صرفاً در نمایندگی‌های مجاز و رسمی سایپا انجام بگیرد مورد تایید مراجع رسمی کشور و پلیس راهور است.


کارپرس
سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به کسب بالاترین درصد رشد رضایت مشتریان شد.

با اه اندازی مجتمع های منطقه ای؛

کارپرس
شرکت سایپایدک در راستای استراتژی های کلان گروه خودروسازی سایپا و با هدف افزایش رضایت مشتریان، ارتقای سطح کیفیت خدمات و نظارت بر ارائه خدمات در حوزه فروش و خدمات پس از فروش طرح مجتمع های منطقه ای تحویل خودرو به مشتریان را راه اندازی می کند.

سرپرست سایپایدک خبر داد:

کارپرس
سرپرست سایپایدک ضمن اشاره به لزوم ارائه خدمات فوری و همه جانبه به زلزله دیدگان گفت: طبق دستور مدیران ارشد گروه سایپا یک واحد درمانی در منطقه کوییک که محل بازدید رهبر معظم انقلاب بوده است احداث می‌شود.

سرپرست سایپایدک خبر داد:

کارپرس
در پی وقوع زلزله 7 ریشتری در استان های غربی کشور، سرپرست سایپایدک از آمادگی کامل شبکه نمایندگی‌ها و امدادگران سایپا برای کمک به حادثه دیدگان خبر داد.

تقی زاده تاکید کرد:

کارپرس
سرپرست سایپایدک گفت: همگرایی در فروش و خدمات پس از فروش اولویت اول برنامه‌های سایپایدک خواهد بود که با اجرای آن اهداف عالی گروه سایپا محقق خواهد شد و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سایپایدک:

کارپرس
مدیرعامل سایپایدک در نشست خود ارزیابی تعالی سازمانی در جمع معاونین، مدیران و ارزیابان تاکید کرد: تعالی یک جایزه نیست که برخی تصور می‌کنند، بلکه یک دگردیسی است و حرکت به سوی کمال بی پایان است.

مدیرعامل سایپایدک:

کارپرس
مدیرعامل سایپایدک گفت: افزایش رتبه رضایت مشتری سایپایدک در کمتر از یک سال از رتبه 12 به 7 مرهون حمایت‌های مدیرعامل گروه، همت مدیران وکارکنان نمایندگی‌های سایپا است.