Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
برای احداث کارخانه خودروسازی؛

رنوی فرانسه در ساوه سرمایه گذاری می کند

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۳:۴۷ | کد خبر: CP- ۱۵۵۳ | سرویس: رنو پارس - نگین خودرو
کارپرس:
شرکت رنوی فرانسه برای احداث کارخانه خودروسازی در کشور اعلام آمادگی کرده که ساوه درصورت تامین زیرساخت های موردنیاز، محل مناسبی برای این سرمایه گذاری است.
به گزارش کار پرس، بیوک علیمرادلو، مشاور وزیر صنعت پیش از ظهر سه شنبه در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: درخواست پروژه مشترکی مبنی بر همکاری مشترک ایران و شرکت رنوی فرانسه در صنعت خودروسازی ارائه شد که مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه ظرفیت خوبی در استان مرکزی برای این سرمایه گذاری فراهم است.

وی افزود: مقرر است در صورت ایجاد و تامین زیرساخت های لازم، این پروژه بزرگ ملی در شهرستان ساوه کلید بخورد و مهمترین نیاز کنونی برای آغاز اجرای این سرمایه گذاری، فراهم شدن مجوزها و همچنین تامین آب، برق و گاز موردنیاز است.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: با توجه به اینکه در صورت راه اندازی کارخانه، محصولات آن به خارج از کشور نیز صادر می شود نیاز دیگر در این زمینه، ایجاد امکانات گمرکی در محل شرکت است.

علیمرادلو تصریح کرد: با تکمیل احداث این کارخانه خودروسازی، سالانه ۳۰۰هزار دستگاه خودرو در آن تولید می شود و درخواست برخی مشوق های سرمایه گذاری نیز ارائه شده تا در صورت تحقق آن، هر چه سریعتر این سرمایه گذاری عملیاتی شود.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه یک سوم تولیدات این شرکت به خارج از کشور صادر خواهد شد، خاطرنشان ساخت: هدف از این اقدام افزایش سطح رقابت در صنعت خودروسازی کشور و افزایش کیفیت است.

گفتنی است حجم مالی این سرمایه گذاری ۴۰۰میلیون یورو می باشد که ۶۰درصد از این مبلغ را شرکت رنوی فرانسه برعهده گرفته و ۴۰درصد دیگر، از سوی طرف ایرانی سرمایه گذاری، تامین خواهد شد.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رنوی فرانسه در ساوه سرمایه گذاری می کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است