Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سانگ یانگ اعلام کرد:

نسل جدیدی از شاسی بلند رکستون در حال تولد است!

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۷:۱۴ | کد خبر: CP- ۳۵۶۷ | سرویس: رامک خودرو
کارپرس:
طرح‌ریزی اولیه این بخش در این خودرو که با نام تجاری D200 نیز شناخته می‌شود در پائیز سال 2016 آغاز شد و براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است در در اواخر 2021 و اوایل سال 2022 معرفی شود.
به گزارش کارپرس، سانگ‌یانگ خودروسازی نیست که به دلیل ساخت خودروهای کلاسیک مشهور یا شناخته شده باشد. خودروهای این بنگاه کره‌ای تا کنون به دلیل قابلیت‌های کاربردی و عملیاتی معروف شده‌اند و ظاهر و پتانسیل آنها با کلاسیک‌های جهان متفاوت است. اما ظاهرا قرار است اوضاع کمی فرق کند و پنینفارینا، یکی از بزرگترین استودیوهای طراحی جهان، نسل جدید SUVهای رکستون را برای شرکت سانگ‌یانگ طراحی کند.

 جونگ سیگ مدیرعامل سانگ‌یانگ با تائید طراحی نسل جدید رکستون توسط موسسه پنینفارینا اعلام کرد: ما درماه‌های گذشته SUV های D رکستون را معرفی کردیم، اما برای ادامه حیات این خودرو در نسل‌های بعد به تعامل با شرکت پنینفارینا پرداختیم.
پنینفارینا رکستون سانگ‌یانگ را احیاء می‌کند

پنینفارینا مشهورترین استودیوی طراحی خودرو در جهان است که در کارنامه خود سابقه همکاری با فراری، رولزرویس، جگوار، مازراتی، کادیلاک، ب‌ام‌و، ولوو، فیات، آلفارومئو، پژو، آستین، لانچیا، هوندا و دوو را دارد.

به گفته مدیر عامل شرکت سانگ‌یانگ، بازار بخش SUV های سگمنت D در اروپا، بسیار محدود و خاص است و اگر این محصول جدید موضوع ویژه‌ای برای ارائه نداشته باشد، فروش آن به مشکل برخواهد خورد و با سختی روبه‌رو می‌شود.

توسعه فضای درونی رکستون سانگ‌یانگ همچنان ادامه دارد. طرح‌ریزی اولیه این بخش در این خودرو که با نام تجاری D200 نیز شناخته می‌شود در پائیز سال 2016 آغاز شد و براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است در در اواخر 2021 و اوایل سال 2022 معرفی شود.

هر دو شرکت ایتالیایی پنینفارینا و بنگاه کره‌ای سانگ‌یانگ مالک یکسانی دارند و از زیرمجموعه‌های ماهیندرای هند محسوب می‌شوند. ماهیندرایی که در سال 2015 در قراردادی به ارزش 132 میلیون پوند بخش عظیمی از شرکت ایتالیایی پنینفارینا را خرید.

همکاری سانگ‌یانگ و پنینفارینا الزاما به این معنی نیست که رکستون‌های جدید شبیه فراری های 250 ML اسپشیال خواهند شد یا حال و هوای مدل‌های خاص مک‌لارن را پیدا می‌کنند. اما به نظر می‌رسد این طراحی در زیباتر کردن هر چه بیشتر فضای داخل یا خارج این خودرو موثر باشد.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نسل جدیدی از شاسی بلند رکستون در حال تولد است!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است