Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / همراه با اعطای خدمات بیمه ای نیم بهاء؛

اولین نمایشگاه مرکزی رامک خودرو آغاز به کار کرد

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۷:۴۵ | کد خبر: CP- ۳۴۸۹ | سرویس: رامک خودرو
کارپرس:
شرکت رامک خودرو نماینده انحصاری سانگ یانک در ایران، عصر روز پنجشنبه با حضور جمعی از خبرنگاران اولین نمایشگاه و فروشگاه مرکزی خود را در تهران افتتاح کرد.

به گزارش کارپرس، این شرکت که قصد دارد بزودی 4 نمایشگاه و فروشگاه مرکزی تحت مدیریت مستقیم خود راه اندازی کند، نخستین شعبه از نمایشگاه های مذکور را در بلوار صبا (اندرزگو) تهران راه اندازی کرد.

علی عزیزی مدیرعامل رامک خودرو در حاشیه این افتتاحیه در گفتگو با کارپرس تصریح کرد این شرکت از حدود 5 سال گذشته که نمایندگی برند سانگ یانگ کره جنوبی را در اختیار دارد توانسته است در مراکز استانها شبکه ی فروش خود را بخوبی گسترش دهد اما در کلانشهر ها با توجه به هزینه های بالای ملکی در گسترش نمایشگاه های اختصاصی بصورت نمایندگی با مشکلاتی روبرو بوده است لذا با توجه به ضرورت توسعه ی شبکه فروش در کلانشهرها راه اندازی نمایشگاه های اختصاصی را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو در ابتدا نمایشگاه مرکزی اندرزگو به عنوان اولین شبکه فروش اختصاصی  افتتاح و سپس دو نقطه ی دیگر از تهران نمایشگاه های مرکزی 3 و 4 آغاز بکار خواهد کرد.

ramak azizi

مدیر عامل رامک خودرو همچنین از افتتاح نمایشگاه های مرکزی دیگری در سایر کلانشهر ها خبر داد که در تابستان امسال محقق خواهد شد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که با توجه به تفاوت قیمت جدی خودرو تیوولی در بین شرکت و بازار، رامک خودرو چه برنامه ای برای کنترل بازار دارد، تاکید کرد راه اندازی و توسعه ی نمایشگاه های مرکزی به همین منظور بوده است و این شرکت خواهد کوشید با توسعه ی شبکه فروش در راستای کنترل قیمت محصولات در بازار تلاش کند.

توسعه ی خدمات پس از فروش و ارائه ی لوازم جانبی

مدیر عامل رامک خودرو در خصوص لزوم  توسعه خدمات پس از فروش این شرکت با توجه به استقبال فوق تصور از محصول تیوولی تصریح کرد رامک خودرو به عنوان تنها شرکت وارد کننده دارای شرکت خدمات پس از فروش مجزا همواره در تلاش بوده است خدمات پس از فروش مطلوبی را به مشتریان خود ارائه دهد از این جهت نگاه این شرکت یه مقوله خدمات پس از فروش صرفا یک واحد سازمانی نبوده و خدمات در این شرکت به عنوان یک کسب و کار مستقل دیده شده است.
در نظر گرفتن بیش از 1500 خودروی امدادی در سراسر کشور، حمل رایگان زیر 100 کیلومتر، سفارش گذاری های کلان در بخش تامین قطعات، ورود جدی به فروش لوازم جانبی و تیونینگ از اهم اقدامات این شرکت در بخش خدمات پس از فروش بوده است.

اعطای خدمات بیمه ای نیم بهاء به مشتریان در یک هفته آینده

عزیزی همچنین از اختصاص خدمات بیمه ای نیم بهاء  به آن دسته از افرادی خبر داد که در طی یک هفته ی آینده خرید خودروی خود را در نمایشگاه مرکزی اندرزگو به ثبت برسانند.  در این طرح به خریداران محصولات سانگ یانگ یک بیمه عمر به ارزش 12.000.000 ریال بصورت نیم بهاء و با پرداخت 6.000.000 ریال تعلق می گیرد. همچنین در صورتیکه مشتریان این شرکت تمایل به خرید به بیمه عمر با ارزش 24.000.000 ریال داشته باشند علاوه بر تخفیف 6.000.000 ریالی یک بیمه ی آتش سوزی رایگان و یک بیمه بدنه خودرو با 50 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

گفتنی است خدمات بیمه ای مذکور با پرداخت مبالغ تخفیف توسط شرکت رامک خودرو از سوی بیمه ملت عرضه خواهد شد.

ورود به عرصه ی تولید داخلی و نقد قوانین واردات

مدیرعامل رامک خودرو در پاسخ به این سوال که رویکرد این شرکت در خصوص محدودیت های ایجاد شده در دستورالعمل واردات وزارت صنعت، ضمن دعوت از مسئولین حوزه واردات به بازنگری در دستورالعمل مذکور گفت: با توجه به تجربه حدود 40 ساله ی کشور در خودرو سازی و محدودیت هایی که در گذشته در بحث واردات پشت سرگذاشته ایم، گاهی اوقات دیده می شود بهترین تصمیمات به بد ترین نحو و برخی موارد نیز بدترین تصمیمات به بهترین نحو انجام می شود!  لذا دوستان سیاست گذار در این عرصه می بایست با احتیاط بیشتری تقسیم بندی کنند چرا که خودرو دارای طبقه بندی های فنی و قیمتی مختلفی است، تولید خودرو در طبقه ی قیمتی زیر 100 میلیون تومان توجیه اقتصادی خوبی دارد، طبقه 100 تا 150 میلیون تومان نه تنها اقتصادی نیست بلکه موجب درگیر شدن بخشی از ظرفیت های تولیدی و خدماتی کشور خواهد بود. در طبقه بندی بالا 150 میلیون تومان نیز اساسا هیچ توجیهی برای ورود به داخلی سازی وجود ندارد.  از این جهت ضرورت دارد دولت محترم در این خصوص تصمیمات بهتری اتحاذ کند.

عزیزی در نهایت از تصمیم این شرکت برای ورود به عرصه تولید داخلی از سال 92 خبر داد که پیش نیازهای لازم نیز در سایت قزوین این شرکت تا حدودی انجام شده بود که متاسفانه با توجه به تحریم های خودرویی متوقف شده بود، اما برنامه ی جدید این شرکت برای تولید داخلی از حدود یک سال گذشته آغاز و پیشرفت های خوبی داشته است و مدلهای مختلفی را آماده قرارداد داریم که در این زمینه اقدام شود.

وی در نهایت با تائید اصل ضرورت ورود به تولید داخلی براز امیدواری کرد دولت دوازدهم تقسیم بندی های بهتری در این خصوص داشته باشد و از نگاه یکسان به تمامی طبقه های قیمتی و فنی پرهیز کند.

ramak showroom 2

ramak showroom 2

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اولین نمایشگاه مرکزی رامک خودرو آغاز به کار کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است