شرکت سانگ یانگ کره ی جنوبی که این روزها با محصول پرطرفدار تیوولی در ایران شناخته می شود دومین کنفرانس خدمات جهانی خود را با هدف ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش در بازارهای جهانی برگزار کرد.
اگر چه عنوان ششمی سانگ یانگ در میان کم عیب ترین خودروهای موجود در بازار ایران، شاید عنوانی پرطمطراق به نظر نرسد اما وقتی پنج برند قبلی از قماش لکسوس ، بی ام و ، بنز ، تویوتا و آلفا رومئو باشد می توان سانگ یانگِ کمتر شناخته شده را برنده ی این معادله دانست!
تقریبا میتوان نقطه عطف و مرکز توجهات جهانی به کمپانی خودروسازی سانگ یانگ را زمانی توصیف کرد که این شرکت خودروسازی در سالهای گذشته اقدام به رونمایی از خودرویی کراس اوور تحت عنوان "تیوولی" کرد.