Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

طراحی خودرویی برای حرکت روی آب!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۷:۰۱ | کد خبر: CP- ۶۲۷۷ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
Bubble خودروی آبی است که می‌تواند رویای شما را با حرکت بر روی آب برآورده کند. این تاکسی آبی ساخت شرکت SeaBubbles فرانسه بوده که خودرویی بی‌صدا با انتشار آلایندگی صفر است و با آرامش و بدون ایجاد امواج از آب عبور می‌‎کند.
به گزارش کارپرس، این شرکت جدیدترین نمونه اولیه این خودرو را در دریاچه ژنو در ماه گذشته آزمایش کرد و در حال حاضر دوره آزمایش پنج هفته‌ای خود را در پاریس می‌گذراند.

 SeaBubbles می‌خواهد حمل‌ونقل را با کاهش انتشار آلاینده‌ها و ایجاد حمل و نقل سریع‌تر تغییر دهد. عبور از روی آب در برخی از شهرها موجب کاهش زمان رسیدن به مقصد خواهد شد. به عنوان مثال، این شرکت تخمین می‌زند که زمان رفتن از مارینا دبی به مرکز شهر دبی ۴۳ دقیقه با ماشین است، اما با این وسیله نقلیه این زمان فقط ۲۶ دقیقه خواهد بود.

این شرکت امیدوار است در پنج سال آینده این پروژه در ۵۰ شهر راه‌اندازی شود.

SeaBubbles اولین خودرو خود را در سال گذشته تولید و زمان برنامه‌ها را برای در اختیار گرفتن آب‌های پاریس تا اواسط سال ۲۰۱۸ اعلام کرد. در حال حاضر این شرکت اطلاعاتی در مورد خط جدید خود اعلام کرده که شامل یک سیستم اتصال و یک برنامه است که نشان می‌دهد کاربران با این روش زمان خود را ذخیره خواهند کرد. اسکله طراحی شده برای این خودرو و نیروی لازم آن نیز از  طریق انرژی خورشیدی، باد و آب تامین می‌شود.

اگر تصور می‌کنید حرکت بر روی آب به دلیل حرکات بر روی امواج ناخوشایند است نگران نباشید این خودرو آبی به گونه‌ای طراحی شده است که با سرعت ۷.۵ مایل در ساعت این احساس ناخوشایند را از بین می‌برد.

این خودرو ظرفیت پنج سرنشین با سیستم خودران را دارد.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

طراحی خودرویی برای حرکت روی آب!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است