Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

یک رندر جدید که احتمالا سانتافه ۲۰۱۸ خواهد بود!

پنج شنبه | ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۷:۳۶ | کد خبر: CP- ۴۵۳۳ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
سال آینده، هیوندایی از نسل چهارم سانتافه‌های خود رونمایی خواهد و اگر این رندر برای نسل چهارم سانتافه تائید شود، ما با مسئله‌ای هیجان‌آور روبه‌رو خواهیم شد که رسانه‌ها و کارشناسان دنیای خودرو به دنبال تحلیل آن هستند.
به گزارش کارپرس، این طرح که احتمالا گزینه نسل بعدی سانتافه است با الهام از اتومبیل‌های کوچکتر "کنا" ساخته شده که ظاهرا سانتافه‌های نسل بعد را به خودروهای زیبا و برازنده‌تر تبدیل می‌کند.

 تغییرات در نمای رخ این خودرو  با جلوپنجره کرومی و چراغ‌های بسیار باریک و کشیده آغاز می‌شوند. استفاده از چراغ‌های باریک و کشیده این روزها روی خودروهای جدید مد شده و می‌تواند چهره‌ای تهاجمی و سرعتی‌تر به آنها ببخشد. علاوه بر این، SUV صفحه حائلی را روی سپرهای جلو می‌پذیرد. از دیگر سو شاهد یک رشته چراغ ثانویه در نمای جلو هستیم که مه‌شکن‌ها نیز در شمار آنها قرار می‌گیرند.

فراتر از تغییرات ظاهری نمای جلو، سانتافه‌های 2018 در ساختار 5  یا 7 صندلی ارائه خواهند شد. انتظار می‌رود نسخه پایه این خودرو به صورت استاندارد با قابلیت محرک چرخ‌های جلو ارائه شود و در مدل‌های برجسته‌تر سیستم محرک تمام چرخ را خواهیم دید.

جزئیات موتور ناشناخته باقی مانده است اما انتظار می‌رود طیف متنوعی از موتورهای دیزلی و بنزینی در این خودرو به کار رفته است. در مراحل بعدی انتظار ارائه مدل‌های پلاگین هیبرید از سانتافه را از برند خودروساز داریم.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

یک رندر جدید که احتمالا سانتافه ۲۰۱۸ خواهد بود!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است