Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
عکس+ویدئو؛

فولکس‌واگن یک هاچ‌بک زیبا و قدرتمند رونمایی کرد

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۷:۲۲ | کد خبر: CP- ۳۱۳۱ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
برای انتخاب خودرو 14 گزینه پیش رو خواهید داشت و می‌توانید گزینه‌های فراوانی را در قسمت فناوری برگزینید.
به گزارش کارپرس، پس از انتشار تیزرهای مختلف، سرانجام فولکس‌واگن به شکلی رسمی پولوهای جدید خود را معرفی کرد. فولکس‌واگن پولو خودرویی است که 5 نسخه از آن در سه مجموعه هاچبک، استیشن و سدان ارائه شده است و اینک نسل ششم آن با نام تجاری فولکس‌واگن پولو GTI معرفی شده و انتظار می‌رود قادر است ارتباط معقولی را با مخاطبان خود برقرار کند.

volkswagen polo gti01

این خودروهای جدید در سطح بالاتری ارائه شده و موتور بزرگتری را نسبت به اسلاف خود دارا هستند. بنابراین پولوهای جدید GTI قدرت بیشتری دارند.

مدل‌های جدید پولو از موتورهای توربو 2 لیتری با قدرت 192 اسب‌بخار برخوردارند که مسلما از موتورهای 1.8 لیتری 187 اسب‌بخاری نسل قبلی قویتر است. این موتورها در صورت انتخاب مشتریان با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی یا یک سامانه انتقال قدرت 7 سرعته DSG هماهنگی دارند و با قدرت محرک چرخ‌های جلو ارائه می‌شوند.

volkswagen polo gti02

این خودرو در گزینه استاندارد با شاسی "اسپورت" و در صورت تمایل با گزینه "اسپورت سلکت" ارائه می‌شود که دارای دمپر‌های تطبیقی است و از طراحی ویژه در سپرهای جلو بهره می‌برد. در این خودروها می‌توان مجموعه GTI، چراغ‌های LED (در صورت سفارش مشتری)، اسپویلرهای سقفی، باله‌های زیر درها و فضای کلاسیک GTI را مشاهده کرد.

volkswagen polo gti03

صندلی با پارچه‌های شطرنجی، فرمان اسپورت و دوخت‌های درشت قرمز در اسپورت‌تر نشان دادن فضای داخلی خودرو موثر است.

پلت‌فرمی که فولکس‌واگن برای پولوهای خود برگزیده از مدل‌هایی است که اخیرا برای خودروهای کامپکت خود انتخاب می‌کند. این پلت‌فرم‌ها فاصله بین محوری بیشتری دارند و در نتیجه با خودرویی روبه‌رو هستیم که طول و عرض بیشتری دارد. بنابراین در نسل ششم پولو با طول بیشتر و قوس و انحناهای کمتر مواجه‌ایم.

volkswagen polo gti04

این مدل روی چرخ‌های 18 اینچی سوار است که برای یک هاچبک داغ کوچک کمی بزرگ است. در واقع پولوها جدیدی استاندارد، خودروهای بزرگتری محسوب می‌شوند. با وجود اینکه پیشتر تصور می‌شد این خودرو از نسل چهارم پولو کوچکتر است، اما اعداد و ارقامی مانند فاصله بین دو محور حکایت از فضای بیشتر برای راننده و سرنشینان و همچنین فضای بیشتر در محفظه بار دارد.

volkswagen polo gti05

برای انتخاب خودرو 14 گزینه پیش رو خواهید داشت و می‌توانید گزینه‌های خوبی را در قسمت فناوری برگزینید. چراغ‌های LED، شارژ گوشی هوشمند بدون سیم و سقف پانورامیک از جمله این انتخاب‌ها هستند.

volkswagen polo gti06

در این خودرو همچنین با توابع خودکار رانندگی روبه‌رو خواهید شد که می‌توان به سامانه کنترل کروز فعال، سامانه کمکی پارک و ترمز اشاره کرد. درون خودرو نیز با ساختار جدید اتاق و داشبورد روبه‌رو هستیم. مرکزیت دیجیتال همان چیزی است که با تقاضای دنیای مدرن برای یک خودروی جدید هماهنگی کامل دارد. اگر کمی رو راست باشیم این بخش فوق‌العاده است. نسل جدیدی از نمایش اطلاعات روی نمایشگرهای 6.5 تا 8 اینچی با گرافیک شفاف و پس‌زمینه‌های روشن برای کاربران در نظر گرفته شده است.

اگز به گلف‌های فولکس واگن علاقه دارید و به هر دلیلی توان خرید آن برایتان وجود ندارد، پولو جایگزین خوبی برای این انتخاب محسوب خواهد شد.

 

تماشا کنید:

{yendifplayer videoid=33}

لطفا پس از کیک روی آیکون پخش کمی تحمل کنید تا ویدئو بصورت کامل بارگیری شود

 


منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

فولکس‌واگن یک هاچ‌بک زیبا و قدرتمند رونمایی کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است