Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سوپراسپرت کانتیننتال ۲۰۱۷؛

رجزخوان ۷۰۰ اسب بخاری بنتلی را دریابید!

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۴:۳۴ | کد خبر: CP- ۲۰۶۲ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
در دنیای خودروسازی، بنتلی برندی معتبر و شاخص محسوب می‌شود که با طراحی و ساخت خودروهای لوکس گرانقیمت، مشتری‌های خاص خود را دارد. حالا بنتلی اعلام کرده سریع‌ترین و قدرتمندترین محصول خود را به نام بنتلی کانتیننتال سوپراسپرت 2017 ساخته است.
به گزارش کار پرس، در واقع بنتلی با ارائه این محصول ویژه به مشتریانش با صدای بلند می‌گوید «این خاص ترین است!»

بنتلی در معرفی این خودروی جدید کوپه اعلام کرده با سرعت 336 کیلومتر بر ساعت، نه‌تنها سریع‌ترین بنتلی، بلکه سریع‌ترین خودروی چهارسرنشینه در دنیا محسوب می‌شود. البته نباید از نسخه دیگر این خودرو یعنی مدل سقف تاشوی آن غافل شد که با سرعت 329 کیلومتر بر ساعت، سریع‌ترین خودروی سقف تاشوی چهار سرنشینه دنیا به حساب می‌آید. این دو خودرو یک پیام روشن برای دنیای خودروسازی دارند و آن این که بنتلی سریع‌ترین‌ها را می‌سازد.

bentley continental

حالا نگاهی کوتاه به رکوردهای ثبت شده توسط محصول جدید بنتلی می‌اندازیم: صفر تا صد این خودرو فقط 5/3‌ثانیه است. این رقم برای خودروی بزرگی همچون بنتلی کانتیننتال سوپراسپرت 2017 قابل توجه است. البته رکورد ثبت شده برای نسخه سقف تاشوی این خودرو 9/3 ثانیه است. گذشته از حداکثر سرعت 329 کیلومتر که در نوع خود چشمگیر است، باید در برابر قدرت موتور آن به احترام ایستاد: 700 اسب بخار، یعنی غرش در جاده.

موتور 0/6 لیتری این خودرو چنان توانی تولید می‌کند که آن را از تمام سوپراسپرت‌های ساخته شده توسط بنتلی متمایز می‌کند. مهندسان این شرکت به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی در طراحی و ساختار موتور این خودرو انجام داده‌اند. همچنین سیستم سرمایش از طریق هوای این خودرو هم ارتقا یافته تا عمر موتور در حالی که همواره توان 700 اسب بخاری تولید می‌کند تضمین شود. مهندسان خوش فکر بنتلی حتی به سیستم احتراق این خودرو هم فکر کرده و آن را متفاوت از قبل ارائه کرده‌اند.

قطعا برای چنین غول تندرویی ترمزها نقش حیاتی دارند. مهندسان بنتلی از پیشرفته‌ترین نسل ترمزهای سرامیک کربنی بهره گرفته‌اند. آنها مدعی هستند از بزرگ‌ترین نسخه موجود از این نوع ترمزها در دنیا در محصول جدید این شرکت استفاده کرده‌اند. استفاده از یافته‌های جدید علم مواد در ساخت چرخ‌ها کمک زیادی به کاستن از وزن آن کرده است. تایرهای 21 اینچی این خودرو از آلیاژ ویژه‌ای ساخته شده است که در مقایسه با مدل‌های قبلی بنتلی تا 20 کیلوگرم سبک‌تر هستند.

سیستم تعلیق هوای این خودرو با استفاده از یک سیستم رایانه‌ای پیشرفته کنترل می‌شود تا به این ترتیب همه چیز در سریع‌ترین بنتلی دنیا لوکس و متفاوت باشد. همچون سایر جی‌تی کانتیننتال‌های بنتلی، در این سوپراسپرت هم نیروی محرکه به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

ویژگی مهم دیگر این خودرو استفاده از فیبر کربنی در بخش‌های مختلف بدنه است. باله عقبی خودرو آنقدر بزرگ است که در نگاه اول توجه هر بیننده‌ای را جذب خود کند. و اما قیمت؟ بدون شک 212 هزار و 500 پوند (حدود یک میلیارد و 27میلیون تومان) برای یک بنتلی که لقب سریع ترین خودروی چهار سرنشینه دنیا را یدک می‌کشد رقم چشمگیری است. فروش این محصول و نسخه سقف تاشوی آن بزودی آغاز می‌شود.

 

منبع : جام جم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رجزخوان ۷۰۰ اسب بخاری بنتلی را دریابید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است