Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با اعلام نگین خودرو؛

رخ نمایی رنو کولئوس جدید در ایران، ۵۰ روز دیگر

یکشنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۸۰۷ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
نماینده ی رسمی رنو در ایران با فعالسازی زمان شمار در سایت خود بصورت رسمی از رونمایی رنو کلوئوس جدید تا 50 روز دیگر خبر داد.

به گزارش کارپرس، شرکت نگین خودرو که به تازگی فروش موفق رنو تلیسمان را در ایران تجربه کرده است اعلام کرد کمتر از دو ماه دیگر شاسی بلند جدید رنو را در ایران رونمایی خواهد کرد.

new koleos01

جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو در یک نشست مطبوعاتی که مدتی پیش برگزار شد گفته است: سعی داریم تا رنو کولئوس نسل جدید را با امکانات فول در بازه قیمتی 200 میلیون تومان عرضه کنیم.

با این توصیف با توجه به تجربه ی موفق تلیسمان و فروش حیرت انگیزی که این سدان نسبتا گران قیمت در ایران داشت می توان پیش بینی کرد که کولئوس این شاسی بلند فرانسوی نیز که در قیمت، طراحی و امکانات حرف برای گفتن دارد بتواند رقابت را برای کره ای های دیرپای بازار ایران سخت کند.

همچنین این احتمال وجود دارد میتسوبیشی اوتلندر 2017 و تویوتا راو4 2017  نیز در محدوده ی قیمت و کیفیت با این نورسیده ی رنو در جدالی سخت قرار گیرند.

new koleos04

رنو کوئوس جدید با ارائه ی امکاناتی همچون، سقف پاناورمیک، سنسور نور و باران، روشن شدن مه شکن ها با چرخاندن فرمان، استارت دکمه ای، تنظیم حالت رانندگی، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، درب صندوق برقی با حسگر حرکتی، تودوزی چرم با دوخت سفارشی، کروزکنترل و محدود کننده سرعت، صندلی های جلو برقی با گرمکن و سردکن، گرمکن فرمان، سیستم صوتی حرفه ای Bose با نمایشگر RLink2، جی پی اس  با منوی فارسی، آینه تاشو برقی، چراغشوی، رینگ 18 اینچ  و...  نشان داده است می تواند علاقه مندان قابل توجهی میان ایرانیان آپشن دوست برای خود دست و پا کند!

نظر شما چیست؟ آیا شما نیز با دلبری این شاسی بلند رنو موافقید؟!

تصاویر:

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

رخ نمایی رنو کولئوس جدید در ایران، ۵۰ روز دیگر

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است