Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

شکار تصاویر قاچاقی از مک لارن پی۱۴!

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۴:۱۸ | کد خبر: CP- ۱۴۴۸ | سرویس: خودروهای جدید
کارپرس:
برای اولین بار تصاویر جاسوسی از جایگزین جدید مک لارن 650S منتشر شده است.

به گزارش کارپرس، تقریباً دو ماه پیش عکاسان، تصاویر مدل اولیه و بدون پوشش جایگزین مک لارن 650S را شکار کردند. این بار این خودروی آزمایشی پوشش سنگینی داشته و پانل‌های اضافی بدنه چیزهایی را که قبلاً دیده‌ شدند پنهان کرده‌اند اما عکس‌ها برای اولین بار تصاویری واقعی از کابین این خودرو را نشان می‌دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پدال، به نظر می‌رسد که مک لارن برنامه‌هایی برای عرضه‌ این مدل جدید با کابینی ساده و داشبورد کوچک قائم و دیجیتالی دارد. قضاوت از روی تصاویر موجود نشان می‌دهد که این مدل اولیه راست فرمان ظاهر نهایی داشته و داشبورد آن کاملاً آماده‌ نصب در خودروی تولیدی نشان می‌دهد. طراحی جدید کابین سورپرایزی بزرگ به شمار نمی‌رود چراکه مسئولان مک لارن قبلاً قول داده بودند که کابینی با تمرکز بیشتر روی راننده بسازند.

جانشین 650S که با کد P14 شناخته می‌شود از پیشرانه‌ی تکامل یافته‌ی 8 سیلندر 3.8 لیتری استفاده خواهد کرد. در این نسخه مهندسان مک لارن قدرت بیشتری را از پیشرانه خارج خواهند کرد اما سخنگوی شرکت قبلاً گفته که قدرت پیشرانه به 700 اسب بخار نخواهد رسید. برخی می‌گویند که قدرت مدل جدید در محدوده‌ی قدرت 666 اسب بخاری مدل 675LT خواهد بود. هرچند بهتر است تا زمان ارائه‌ی مشخصات رسمی منتظر بمانیم.

همان‌طوری که انتظار دارید، مک لارن P14 از همان شاسی فیبرکربنی مونوسل بهره خواهد گرفت و البته بازنگری‌هایی نیز صورت خواهد گرفت تا وزن آن کاهش یابد. با قدرت بیشتر، وزن کمتر و آئرودینامیک بهتر این خودرو قادر خواهد بود تا شتاب صفر تا 100 کیلومتر 3 ثانیه‌ای ثبت کند و به حداکثر سرعت 333 کیلومتر در ساعت دست یابد.

پیش از این تائید شده که این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 معرفی خواهد شد و ظاهراً دریافت پیش سفارش‌ها امکان‌پذیر است چراکه نمایندگی‌های مک لارن قبلاً سپرده‌ی 10 هزار پوندی را دریافت کرده‌اند. ابتدا مدل کوپه روانه‌ بازار خواهد شد و حدود یک سال بعد از آن نیز نسخه‌ اسپایدر عرضه خواهد شد.

 

تصاویر:

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شکار تصاویر قاچاقی از مک لارن پی۱۴!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است