Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
تماشا کنید:

ب‌ام‌و و نسلی جدید از تجهیزات اطلاعات و سرگرمی دیجیتالی

دوشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۲۰ | کد خبر: CP- ۶۱۲۴ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
کاربران می‌توانند با سامانه اطلاعات و سرگرمی از طریق سامانه صوتی، سامانه تشخیص ژست یا کنترلگر سنتی idrive ارتباط برقرار کنند. مقامات این کمپانی همچنین از شخصی‌سازی منو در 10 بخش متمایز سخن می‌گویند.
به گزارش کارپرس، ب‌ام‌و در "روز دیجیتال" درون سازمانی‌اش به صورت اجمالی به فناوری‌هایی نگاه کرده که شرکتش روی آن کار می‌کند و در حال توسعه آن است.

 یکی از جالب‌ترین فناوری‌هایی که در رویداد امسال  کمپانی ب‌ام‌و به نمایش درآمد، مجموعه ابزارهای تمام دیجیتال با قابلیت نمایش روی صفحه‌هایی با گرافیک مدرن است. بر روی این صفحات نمایشگر مدرن شما قادر به تماشای و کسب اطلاع  میزان سوخت، کیلومتر شمار، سرعت‌سنج، درجه آمپر هستید. داده‌های ناوبری نیز می‌تواند روی یک ناحیه مرکزی بزرگ به نمایش درآید.

ب‌ام‌و از دادن جزئیات این فناوری اجتناب ورزیده و اعلام کرده که به زودی این فناوری اطلاعات و سرگرمی به مدل‌های تولیدی سری 7، سری 8 و x7 راه خواهد یافت.

bmw01

در کنار این ابزار خوشه‌ای دیجیتالی، ب‌ام‌و نسل جدیدی از سامانه اطلاعات و سرگرمی‌اش را نیز نمایش داد. این سامانه سیستم عامل 7.0 نامیده می‌شود و دارای طرحی ساده و ساختار عملیاتی حساس‌تری است.

bmw02

این ساختار برای مواجه نزدیک‌تر با الزامات فردی کاربران ساخته شده و ب‌ام‌و وعده داده تا اطلاعاتی درست را در زمان مناسب به کاربر ارائه دهد. به عنوان مثال ب‌ام‌و ادعا می‌کند که سامانه اطلاعاتی‌اش در حین رسیدن به مقصد مورد نظر فضای پارک خالی را به راننده نمایش خواهد داد و به هدایت وی خواهد پرداخت.

bmw03

کاربران می‌توانند با سامانه اطلاعات و سرگرمی از طریق سامانه صوتی، سامانه تشخیص ژست یا کنترلگر سنتی idrive ارتباط برقرار کنند. مقامات کمپانی همچنین از شخصی‌سازی منو در 10 بخش متمایز سخن می‌گویند.

bmw04

در گزارش‌های دیگر، ب‌ام‌و اعلام آمادگی کرده تا از سامانه اطلاعاتی 5G در این سیستم بهره ببرد که امکان پخش تصاویر حاصل از تماس‌های تصویری را به بهترین شکل پدید می‌آورد. متاسفانه احتمال استفاده از این فناوری در مدل‌های تولیدی تا سال‌های آینده وجود ندارد.

bmw05

در حالیکه ب‌ام‌و مدتی است که فناوری ارتباطی "خودرو به خودرو" را ارائه می‌دهد، مدل پیشرفته‌تری از این فناوری در انتهای سال جاری معرفی خواهد شد. جدیدترین گزارش‌ها حکایت از ارائه وضعیت ترافیکی در این  نسخه و استفاده از ترمز اضطراری در مواقع مورد نیاز دارد. در این سامانه همچنین شاهد درخواست از پلیس و تشکیل یک راهرو خلوت برای حرکت خودروهای اورژانسی هستیم.

bmw06



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ب‌ام‌و و نسلی جدید از تجهیزات اطلاعات و سرگرمی دیجیتالی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است