Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در در جیتکس رونمایی شد:

تاکسی هایی با پنجره full HD

سه شنبه | ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۴ | کد خبر: CP- ۱۲۲۳۷ | سرویس: تکنولوژی های جدید
کارپرس:
نمایشگاه جیتکس دبی یکی از معتبرترین نمایشگاه های خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا در زمینه فناوری اطلاعات است که هر ساله در شهر دبی برگزار می شود.این رویداد فضای خوبی برای آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری های این صنعت محسوب می شود.
به گزارش کارپرس، به نقل از عصر آی سی تی، مشارکت کنندگان این نمایشگاه در زمینه های فناوری مصرف کننده، شرکت های سخت افزاری، شرکت های نرم افزاری، پلت فرم تخصصی تجارت برای توزیع کنندگان، گوشی های همراه، امنیت شبکه و زیرساخت، چاپ سه بعدی، رباتیک فعالیت دارند.

دوره قبلی این نمایشگاه که در سال 2018 برگزار شده، میزبان بیش از 5000 مشارکت کننده از 70 کشور و در حدود 100 هزار بازید کننده بوده است.

یکی از نوآوری های این نمایشگاه انجام تبلیغات دیجیتال بر روی پنجره تاکسی ها با فرمت full HD است.

در این فناوری تبلیغات با استفاده از سایه الکترونیک به نمایش گذاشته می شود که به کاربران این امکان را می دهد تا محتوای تبلیغ را با فرمت اچ دی رویت کنند.

ادراه راه و ترابری دبی ( RTA (در بیانیه ای اعلام کرد این تبلیغات از طریق سایه الکترونیکی نوآوری شده که هیچ گونه ناراحتی برای مسافران تاکسی ایجاد نمی کند و در دید عموم نیز قرار می گیرد و به کاربران این امکان را می دهد تا محتوای تبلیغات را با فرمت full HD رویت کنند.

در این بیانیه هیچ اشاره ای به زمان دقیق اجرایی شدن این فناوری در ناوگان تاکسی دبی نشده است.

اداره راه و ترابری دبی آزمایش سیستم جدید تبلیغات دیجیتال بر روی شیشه تاکسی ها را برای اولین بار در نمایشگاه جیتکش انجام خواهد داد.

به علاوه این اداره باید از "گیت های هوشمند" جدید خود برای ایستگاه های مترو که مجهز به دوربین های full HD با سنسورهایی سه بعدی هستند که از برخورد ویلچر با گیت های ورودی جلوگیری می کند هم رونمایی کند.

RTA در این نمایشگاه سرویس وای فای رایگان خود را نیز به نمایش خواهد گذاشت که کاربر ار طریق یک سایت به آن وصل شده و با دسترسی به تعدادی از ویژگی ها از جمله ارتباط مستقیم با رانندگان تاکسی امکان ترجمه فوری زبان انتخاب شده توسط مسافر و راننده را خواهد داشت. همچنین مسافر قادر خواهد بود دسترسی کامل به مسیر داشته باشد و حتی آن مسیر را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارد، نرخ ارز را ارزیابی کرده وکرایه تاکسی را به درهم پرداخت نماید، به علاوه میزان رضایتمندی خود از عملکرد راننده را نیز اعلام کند.

مدیرکل و رئیس این اداره گفت: ما به دنبال دیجیتالی شدن و معرفی خدمات هوشمند و نوآوری هستیم که از ان به عنوان ستون اصلی پیشرفت فناوری یاد می شودو.

او در ادامه افزود: ما در پی انقلابی در سیسیتم ها ی هوشمند و گشترش دامنه فناوری های نونی باهدف افزایش بهره وری سیستم های حمل و نقل عمومی و ترافیک نیز هستیم.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تاکسی هایی با پنجره full HD

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است