سلامِ هیوندای به تولید داخلی!

آی ۲۰ با تولید کرمان موتور به جاده های ایران می آید

شنبه | ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۵ | کد خبر: CP- ۱۷۹۴ | سرویس: تحلیل و گزارش
کارپرس:
هیوندای به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ دنیا که بازار خوبی نیز در ایران دارد بلاخره در شراکت با کرمان موتور به تولید داخلی خودرو در ایران سلام کرد!

به گزارش کارپرس، زمزمه هایی که مدتیست در خصوص تولید داخلی هیوندای در ایران شنیده می شد بالاخره با قطعی شدن مونتاژ آی 20 در شرکت کرمان موتور به واقعیت پیوست و این خودرو بزودی توسط کرمان موتور در ایران تولید خواهد شد. با این توصیف هیوندای نیز اقدامی عملی در ورود جدی تر خود به بازار پر عطش خودروی ایران انجام داده است، اقدامی که بی شک از سوی علاقه مندان این برند مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

آی 20 با تولید کرمان موتور به جاده های ایران می  آید

نکته ی جالب توجه این ماجرا آنجاست که این بار گویا قرار نیست به رسم خودروسازان شبه دولتی ایران، تتمه ی نسل های قبلی خودروهای خارجی  در کشور ما مونتاژ شود، بلکه شنیده ها حکایت دارد نسلی جدید از هیوندای آی 20 که هنوز بشکل جدی در منطقه دیده نشده در کرمان موتور مونتاژ خواهد شد.

واقعیت این است که در معادلات صنعت خودروی ایران انقلابی در حال رخ دادن است، از یک سو رفع تحریم ها به تحریک این معادلات انجامیده و از سوی دیگر نیز نگاه ایرانیان به خودرو دچار تحولات اساسی شده است. رانندگان ایرانی بشکل فزاینده ای در حال مطالعه روی خودروها هستند و دیگر کمتر پیش می آید که یک متقاضی خودرو صرفا به توصیه ی مکانیک سرکوچه و یا تاکیدات باجناق عزیز تن به خرید هر خودرویی بدهد!

این روزها مسائلی همچون آپشن، توان موتور، نوع گیربکس و البته برند خودرو، بیش از پیش مورد توجه خودروسواران ایرانی است و همین امر موجب شده تا خودروسازان وطنی نیز دست بکار توسعه ی محصول متناسب با خواسته های مشتری شده و گزینه هایی نزدیک تر به این خواسته را ارائه کنند.

توجه کرمان موتور به یک خودروی متوسط از برندی مشهور و البته رعایت دقیق معادلات بازی و در نهایت دست یابی به یک محصول بروز و دسترس پذیر، خود نشان از هوشمندی این شرکت دارد که البته بی تردید نتایج مثبتی برای این شرکت در ارتقاء برند و جذب مشتری در پی خواهد داشت.

کارپرس، با توجه به اعلام مسئولین کرمان موتور بزودی جزئیات بیشتری را از آی 20 تولیدی در ایران منتشر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟  آیا تولید داخلی هیوندای در بازار ایران موفق خواهد بود؟

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آی ۲۰ با تولید کرمان موتور به جاده های ایران می آید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است