Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

نگاهی به تازه های نمایشگاه خودرو تبریز

دوشنبه | ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۶:۲۴ | کد خبر: CP- ۱۲۵۸ | سرویس: تحلیل و گزارش
کارپرس:
در نمایشگاه خودرو تبریز برخی شرکت های خودروساز داخلی و نمایندگی کمپانی های خارجی، اولین های خود را در این گردهمایی بزرگ به نمایش گذاشتند که نقش مجموعه های فعال در حوزه فروش و ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی بسیار پررنگ بود.
به گزارش کار پرس، ایران خودرو با رونمایی از سه محصول جدید خود به بیستمین نمایشگاه صنعت خودرو تبریز آمده بودند؛ تندر 90 فیس لیفت، پژو 207آی و دانگ فنگ s30 که برای استفاده در تاکسیرانی تجهیز شده است برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شدند.

البته اعلام شده که ایران خودرو هنوز برنامه ای برای تولید انبوه تندر 90 تغییر شکل یافته خود ندارد و این مدل را تنها برای نمایش و مطلع شدن از نظرات مخاطبان خود رونمایی کرده است.

اولین حضور کره ای جدید هیبریدی در تبریز

بعد از حضور هیبریدی های تویوتا در خیابان های ایران و تجهیز ناوگان تاکسیرانی با نسل هیبریدی کمری، اینبار نوبت تنها هیبریدی تولید شده توسط کمپانی هیوندایی بود تا کره ای ها هم خودروهای پاک خود را راهی بازار ایران کنند. شرکت پاکرو با تمرکز بر واردات خودروهای هیبریدی، برای اولین بار سوناتای هیبرید را به نمایشگاه تبریز آورد؛ خودرویی که مدل آن برای فروش در بازار ایران، 175میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

اولین مرکز تخصصی خودروهای هیبریدی در ایران

شاید یکی از دغدغه های اصلی خریداران محصولات هیبریدی درایران، عدم اطمینان از خدمات پس از فروش مناسب و نبود دانش فنی بین تعمیرکاران ایرانی باشد. شرکت داتیس خودرو در موضوع خودروهای پاک و هیبریدی با ایجاد اولین مرکز تخصصی خودروهای هیبریدی در کشور به نمایشگاه بیستم آمده بود تا زنجیره ورود، عرضه و خدمات را در خصوص خودروهای پاک، کامل کند.

شرکت داتیس خودرو این مرکز را با هدف ارائه خدمات تعمیرگاهی استاندارد به صاحبان خودروهای هیبریدی راه اندازی کرده و برای این کار از تکنسین های دوره دیده در کانادا، ژاپن و کشورهای صاحب تکنولوژی در اروپا استفاده کرده است.

نمایش یک اسپرت کلاسیک و دست ساز

خودروهای دو نفره اسپرت، کلاسیک و دست ساز PGO هم یکی دیگر از اولین های نمایشگاه تبریز است. این شرکت فرانسوی خودروهای دست ساز خود را به تبریز آورده تا مشتریان ایرانی امکان خرید خودروهای دست ساز را نیز پیدا کنند. این اسپرت کلاسیک فرانسوی با بدنه کامپوزیتی کمتر از 400میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

عرضه جدیدترین خودروی برقی در تبریز

تنها خودروی برقی نمایشگاه را یک شرکت دیگر با خود به تبریز آورده است. BYD e6 تنها خودروی تمام برقی نمایشگاه بیستم بود که توسط شرکت کارمانیا رونمایی شد.

اگرچه هنوز زیر ساخت های لازم مانند ایستگاههای شارژ باتری در سطح شهرها و جاده ها برای استفاده از این تکنولوژی فراهم نشده است اما کارمانیا با هدف اعلام آمادگی برای واردات و تجهیز جاده ها به سامانه های مورد نیاز برای خودروهای برقی مدل تمام برقی BYD را به تبریز آورده است.

آفرود سواری ارزان شد

خبر خوب برای آفرود سواران در نمایشگاه تبریز آن بود که با رونمایی از نسل S ام وی ام ایکس 33، آفرود سواری کمی سهل تر می شود. مدیران خودرو تیگو5اسپرت خود را هم برای اولین بار در تبریز به نمایش گذاشت تا بتوان چهره اسپرت و عضلانی تری از تیگو را با پرداخت دو میلیون تومان هزینه بیشتر خریداری کرد.


منبع: ایلنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی به تازه های نمایشگاه خودرو تبریز

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است