Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معاون مهندسی بهمن موتور:

ها‌وال H۲ بدون رقیب در بازار ایران

شنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۷:۰۵ | کد خبر: CP- ۶۳۶۳ | سرویس: بهمن موتور
کارپرس:
مدیران ارشد بهمن موتور با تشریح برنامه‌های این شرکت برای عرضه محصولات جدید، از دریافت ارز۴۲۰۰ تومانی و مذاکره با یک برند ژاپنی خبر دادند.
به گزارش کارپرس، حمیدرضا داودزاده، در پاسخ به اینکه آیا همه هاوال‌های ثبت نام شده را زودتر از موعد تحویل می‌دهید؟ گفت: امیدواریم که تاخیر نداشته باشیم و همه خودروهای پیش فر‌وش شده را به موقع تحویل دهیم.

او ادامه داد: برنامه ما تولید ۶ هزار دستگاه هاوال در سال جاری بود اما با توجه به استقبال صورت گرفته درحال مذاکره با طرف خارجی هستیم تا این میزان را افزایش دهیم.

مدیر عامل بهمن موتور از فروش یک هزار هاوال H۲ در مرحله اول خبرداد و افزود:۱۴ هزار درخواست برای این خودرو رکوردی عجیب و غیر منتظره بود به طوری که ظرفیت در ۲ دقیقه تکمیل شد.

داودزاده درباره برنامه این شرکت برای صادرات خودروهای هاوال، اظهار کرد:دراین زمینه مذاکره با هاوال در حال نهایی شدن است تا تولیدات بهمن موتور به کشورهای همسایه صادر شود.

او درباره تاثیر تحریم ها بر ادامه همکاری با هاوال، تصریح کرد: با توجه به اینکه صنعت خودرو در لیست سه ماهه تحریم از نفت هم بالاتر قرار گرفته است، با طرف خارجی مذاکراتی صورت گرفته تا مشکلی در زمینه عمل به تعهدات وجود نداشته باشد.

مدیرعامل بهمن موتور به عرضه H۶ در پاییز سال جاری اشاره و اظهار کرد:شاسی بلند H۹ نیز در بدو امر  به صورت CBU وارد کشور می‌شود.

او همچنین به افزایش قیمت هاوال H۲ در دور جدید فروش اشاره و اظهار کرد:با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت این خودرو در محدوده ۱٢٠ میلیون تومان تعیین خواهد شد.

داودزاده از مذاکره با یک برند ژاپنی خبر داد و گفت: به نظر می رسد این مذاکرات با تحریم ها تحت تاثیر قرار بگیرد، به علاوه مذاکره با مزدا با هدف واردات محصولات جدید ادامه دارد.

به گفته او مزدا ۳ تا پایان سال در خط تولید بهمن موتور باقی خواهد ماند.

او درباره روند تخصیص ارز ٤٢٠٠ تومانی تصریح کرد:یک هفته پس از تک نرخی شدن ارز ، بهمن موتور موفق به دریافت دلار ۴۲۰۰ تومانی شد، به علاوه به قطعات یدکی نیز ارز با این نرخ تخصیص داده شده است و قیمت گذاری نیز بر اساس دلار با این نرخ انجام می‌شود.

*ها‌وال H۲ در بازار ایران رقیب ندارد

پارسا نوری، معاون مهندسی بهمن موتور نیز در این نشست خبری درباره برنامه شرکت برای داخلی سازی محصولات هاوال اظهار کرد:برنامه ریزی صورت گرفته که طی دو سال به سهم ۴۰ درصدی داخلی سازی برسیم البته این برنامه ا‌ز سال گذشته شر‌وع شده و اکنون سهم داخلی سازی به ۲۰ درصد رسیده است.

او با تاکید بر اینکه هر محصولی اجازه ورود به کشور ندارد و کیفیت در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: H۲ از نظر کیفیت در بازار ایران رقیبی نداردو ویژگی‌های این خودرو آن را در ردیف بهترین‌ها قرار داده است.

امیر میر منصف، رییس سازمان خدمات پس از فروش بهمن موتور، نیز در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا برنامه ای برای ارائه خدمات به خودروهای هاوال که پیش از این وارد کشور شدند دارید؟ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدل خودروها متفاوت است، اگر خدمات قابل ارائه باشد این کار را خواهیم کرد ضمن اینکه مواردی بوده که قبل از عرضه محصول خودمان به خودروهایی که پیشتر وارد شده خدمات ارائه دادیم.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ها‌وال H۲ بدون رقیب در بازار ایران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است