Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
عضو هیات رئیس مجلس شورای اسلامی:

شیلر نماد فعل خواستن در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن است

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۲ | کد خبر: CP- ۱۲۰۷۹ | سرویس: بهمن موتور
کارپرس:
مدیران بهمن دیزل با فعل خواستن نشان دادند اگر در قبال مقابله با تهدیدات هوایی و دریایی از سوی دشمن به سرافرازی رسیدیم در حوزه اقتصادی و به ویژه صنعتی نیز می‌توانیم این همپایی و هماوردی را داشته باشیم.
به گزارش کارپرس، محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیس مجلس شورای اسلامی ایران درحاشیه رونمایی از دو محصول بهمن دیزل و در پاسخ به این سوال که قوه مقننه چگونه از خودرو سازان داخلی حمایت می‌کند، گفت: بخش خصوصی تنها راه ناکام گذاشتن تحریم‌ها است، اگر به بخش خصوصی واقعی اعتماد شود و امنیت آن را برقرار کنیم و اجازه دهیم که رقابت برابری با بخش‌های دولتی داشته باشد و توازن برابر را در رقابت حداقل برقرار کنیم حتما بخش خصوصی تنها راه نجات کشورخواهد بود.

وی به تولید دو محصول خودرویی شیلر اشاره کرد و گفت: این مراسم رونمایی نمونه‌ای است از بخش خصوصی موفق توانسته با تکیه بر استاندارهای قابل قبول به رغم شرایط تحریم توانسته دو محصول کاربردی را در شرایط امروز کشور با بومی سازی و تعمیق ساخت پلتفورم داخلی تحویل جامعه دهد و تجاری کند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات تصریح کرد: به نظر من این گام، گام مثبت و قابل تحسین است و در مقایسه با دیگر شرکت‌های خودرویی که بسیار گران ارائه می‌شود، در اینجا اقتصادی اداره می‌شود؛ به همین دلیل هم شاخص کیفیت اینجا همچنان شاخص اصلی و بر مبنای رضایتمندی مشتری است و شعار مدیران این شرکت قرار گرفته است.

به باور وکیلی؛ منزلت ملت ما اقتضای خدماتی ایمن، قابل رقابت با مشابه آن است، شرایط تحریم باعث شد که محصول مشابه شیلر خدماتش را از کشور دریغ کند اما، با فعل خواستن مدیران بهمن دیزل نشان دادند اگر امروز به چنین سرافرازی رسیدیم قدرت تهدید مساوی در مقابل تهدیدهای دریایی و هوایی را در قبال دشمن داریم، در حوزه اقتصادی و به خصوص صنعتی نیز می‌توانیم این همپایی و هماوردی را داشته باشیم.

عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: شیلر نماد فعل خواستن در مقابل تحریمی است که فکر می‌کردند که ایران را 3 ماهه یا 6ماهه از پای دربیاورد، شیلر نشان این است اگر به بخش خصوصی را میدان دهیم می‌تواند تحریم‌ها را ناکام و ملت ایران را سربلند کند.




منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شیلر نماد فعل خواستن در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است