به گزارش کارپرس، این نزم افزار با هدف کوتاه سازی مسیر ارائه ی خدمات به مشتریان محصولات ایران خودرو طراحی شده است قادر است خدماتی همچون درخواست ارائه ی سرویس در محل، نوبت دهی آنلاین، استعلام اصالت قطعه یدکی، استعلام قیمت قطعات و اجرت خدمات تعمیر، ارائه ی دانستنیهای فنی خودرو، فهرست نمایندگان و فروشگاه های مجاز شرکت ایساکو و ارائه ی موقعیت آنان روی نقشه و همچنین امکان ثبت شکایات و پیشنهادات را به مخاطبین خود ارائه دهد.
با ارائه ی این نرم افزار و توسعه ی آن بی تردید می توان انتظار داشت جهش قابل توجهی در سطح کیفی و کمی خدمات پس از فروش در صنعت خودرو کشور صورت پذیرد.
گفتنی است شرکت ایساکو در ایام نمایشگاه مشهد به کسانی که این نرم افزار را روی موبایل خود نصب کنند به قید قرعه هدایای ارزشمندی تقدیم می کند.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان