بر مبنای این گزارش، در راستاي همين اقدام و براي دريافت مستقيم و بيواسطه آراء و نظرات، مديران عامل شركت خدمات خدمات پس از فروش ايرانخودرو كه پيش از اين از طريق مديران بخشهاي مختلف در جريان كامل گزارشهاي ارتباطي قرار ميگرفتند، راسا براي تحقق شعار «ايرانخودرو، خودروساز پاسخگو» زمان مشخصي در هفته را به پاسخگويي مستقيم و تبادل نظر با مشتريان و شركاي تجاري تخصيص دادند.
مخاطبان اين تماسها، دو دسته از ذينفعان حوزه خدمات پس از فروش خواهند بود؛ گروه اول مشترياني كه براي طرح موارد خود با سامانه 096440 تماس ميگيرند و گروه دوم، صاحبان امتياز نمايندگيهاي شركت هستند كه پاسخگويي به آنها و رفع مشكلاتشان، قطعا نقش به سزايي در جلب رضايت مشتريان نهايي خواهد داشت.
دبيرخانه دائم ستاد پاسخگويي ايساكو، در ارديبهشت ماه سال جاري، آغاز به فعاليت كرده و مسئوليت پيگيري تماسهاي تلفني را تا حصول نتيجه قطعي به عهده دارد، همچنين در پايان نتيجه اقدامات را به مخاطب اعلام خواهد كرد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان