Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مدیر عامل ایساکو تاکید کرد:

ضرورت تامین رضایت حداکثری در شبکه ی خدمات پس از فروش

شنبه | ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۱ | کد خبر: CP- ۲۵۴۸ | سرویس: ایساکو
کارپرس:
مدیر عامل ایساکو در بازدید از نمایندگی های خدمات ایران خودرو تاکید کرد: ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، مهندس سید رضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در روزهای آغازین موج دوم سفرهای نوروزی از نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو سرزده بازدید کرد.

در این بازدید که به منظور کنترل بر عملیات خدمت رسانی به مشتریان و به صورت سرزده انجام شده از نحوه خدمت‌رسانی نمایندگی‌های مجاز ایران‌ خودرو در جشنواره خدمات نوروزی بازدید کرده و با مشتریان در نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو گفتگو کرده و به درخواست‌های آنها رسیدگی کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: از لحظه ای که مشتری وارد نمایندگی ایران خودرو می شود ، مشکل وی مشکل ما نیز محسوب می گردد و تنها در این صورت است که می توانیم ادعا کنیم که همگی عضو یک خانواده هستیم. از این رو ارائه خدمات مناسب و تامین رضایت حداکثری مشتریان، مهمترین وظیفه شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو است .

حسینی خاطرنشان کرد مشتریان محترم می توانند در صورت لزوم درخواست های خود را از طریق کانال های ارتباطی گروه صنعتی ایران خودرو و یا شماره 096440 اعلام نمایند تا همکاران رسیدگی لازم در آن زمینه را انجام دهند.


isaco eed01
isaco eed02
isaco eed03
isaco eed04

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ضرورت تامین رضایت حداکثری در شبکه ی خدمات پس از فروش

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است