مهدی مونسان افزود: ایساکو با برنامهریزی صحیح توانست از ابتدا تا انتهای سال ۹۹، در مسیری صعودی، امتیاز خود در این زمینه را به صورت ماهیانه افزایش دهد و علاوه بر شکستن رکورد در پاییز ۹۹، در بهمن ماه نیز با چهارده امتیاز رشد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، صدرنشین حوزه رضایت مشتری تمامی خودروسازان کشور شود.
وی ادامه داد: در سالی که گذشت، صنعت خودرو همچون سایر بخشهای کشور به دلیل مقابله با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریمهای ظالمانه و شیوع بیماری کووید ۱۹، با دشواریهای بسیار روبرو بود، اما از آنجا که هدف اصلی ایساکو، ارایه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان است، تلاش دو چندانی در این مسیر صورت گرفت و موانع، به فرصتهای رشد بدل شد و با انجام اقدامات اصلاحی و قرار گرفتن در مدار توسعه پایدار، این موفقیت برای خودروساز بزرگ کشور به دست آمد.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان