Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ایران خودرو اطلاعیه داد:

واریز وجه صرفا به حساب ایران خودرو صورت گیرد

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۴۸ | کد خبر: CP- ۳۶۴۵ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
گروه صنعتي ايران خودرو با صدور اطلاعيه اي نسبت به مشكلات ناشي از تخلف شركت "خودرو تجارت يكتا" واكنش نشان داد و اعلام كرد طی اين رويداد متضرر شده و پيگيري هاي حقوقي لازم براي احقاق حق خود را انجام خواهد داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در اين اطلاعيه آمده است: گروه صنعتي ايران خودرو ضمن ابراز تاسف درخصوص مشكلات پيش آمده براي برخي هموطنان كه محصولات اين شركت را از يك شركت خصوصی به نام "خودرو تجارت يكتا" خريداري كرده اند، به اطلاع می رساند که شرکت مذكور هیچ گونه ارتباط و وابستگی به گروه صنعتی ایران خودرو نداشته و ندارد، اما در جهت احقاق حقوق و حمایت از شهروندان و در کنار آنها، هرگونه همکاری را از طریق مراجع قضایی و انتظامی به عمل خواهد آورد.

بدیهی است گروه صنعتی ایران خودرو نیز از نظر معنوی در این رویداد متضرر شده است و پیگیری های حقوقی لازم جهت احقاق حق خود را به عمل خواهد آورد. اين گروه صنعتي در راستاي تنویر افکار عمومی توجه به نکات زير را ضروری می داند:

شركت "خودرو تجارت يكتا" كه اقدام به دريافت وجه جهت فروش محصولات گروه صنعتي ايران خودرو كرده، داراي شخصيت حقوقي مستقل بوده است.

سوابق بررسي شده حاكي است هيچ شخصيت حقيقي يا حقوقي، قراردادي با ايران خودرو براي خريد اين محصولات منعقد نكرده و در فرآيند انعقاد قرارداد و فروش اين محصولات هيچ وجهي از سوي مشتريان و شركت "خودرو تجارت يكتا" به حساب ايران خودرو واريز نشده است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

واریز وجه صرفا به حساب ایران خودرو صورت گیرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است